>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Får jammen håpe det [emoji23]Litt nærmere nå håper jeg[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får jammen håpe det [emoji23]Litt nærmere nå håper jeg[emoji12]
Gjør ikke det neiOrker ikke Like mye hver dag
Tvitvi ! [emoji8]Litt! Må være med i trekningen av den stelleveska iallefall! [emoji85]
Tusen takkÆsj, så irriterende!![emoji31]
God bedring til hodet!
Veldig glade jaDa ble de vel glad?[emoji1]
Nei dessverrrNoen som vet hvordan vi ligger an? [emoji4]
Yngste kom på naturlig vis uke 39. Nøyaktig den dagenJa, har vel sett deg på prematurforumet og. [emoji14]
Når kom yngste..?
Har hatt en del modningstegn siden forrige uke, så er veldig spent på når han her kommer..
Prøve sjekke etterpå. Få barn i seng nåNoen som vet hvordan vi ligger an? [emoji4]
Godt det [emoji4]Kyllingvinger
Ris salat
Når skal dere?Får bestille kinobilletter
Var noe vi lurte på om kunne brukes for å trene slitne skravlefingre [emoji23]Hva er det?[emoji23]
Åja [emoji23]Gubben på hytta. [emoji14]
Får.håpe han kommer hjem blid da [emoji6]Får semamma og dem drar på hytta i morgen, tror ikke han vil være med dem [emoji14]
Smakte den godt da?Gladpizza!
Haha, ja mulig det også funker [emoji23]Hadde vært digg. Gjerne godt nok med en madrass i bilen også [emoji23]
Yngste kom på naturlig vis uke 39. Nøyaktig den dagenHadde bagen pakka fra uke 30 da [emoji23] Var titt og ofte på kontroller. For mange tegn på sf med hu også. Men ikke mer enn tegn da
Modent var det lenge før og ungen lå klar.
![]()
Det er detGodt det [emoji4]
Kb skal fredagNår skal dere?
Ja, fort gjort egentlig. Mange å prate med, og flere samtaler på samme tid. Jeg må ofte selv hoppe litt tilbake for å huske [emoji14]Åja [emoji23]
Går fort i surr her [emoji23]