♡ Skravletråd JUNI ♡

Ikke dårlig [emoji16] sjokkis[emoji16] det fikk jeg lyst på selvom jeg er så mett ar jeg dør! Grilla i dag og grilla grønnsaker er bare sååå godt [emoji16][emoji7][emoji16][emoji7]
Mm. Skal kose meg godt jeg. [emoji14]
Grilling er nam!

En bom på antatt dato for avbestilling, og vips vi har matkasse denne uka.

Bare ikke så greit at mannen ikke alltid kommer hjem til middag.

Sen middag i dag.
Dette
57ca0e15d4275202c3d94809fa50c6f9.jpg

Greit å vite hva man skal ha hver dag da[emoji2]
Men liker barna alt?

Jeg begynner personlig på jobb etter 18 mnd hjemme.
Yngste begynner i bhg
Mellomste begybber på sfo og deretter på skolen
Eldste fortsetter på skolen, ikke noe nytt det. Men kommer hjem fra skolen til tomt hus og skal gjøre leksene sine
Trolig mer lekser i fjerde klasse.

Svigermor kommer på ferie til oss.

Både jeg og eldste har bursdag. Eldste skal ha klasseselskap også.

Tror august kan være krevende ja.

(mulig vi burde fått matkasser. Får sjekke menyen når det nærmer seg. Eller få dreisen på menyplanlegging og ukeshandel.)

Fotballskole for begge ungene markerer oppstart av fotballsesongen. Eldste skal fortsette i kulturskolen og korpset.
Her erdet
Bursdag for niese
3 × bursdag for kb
Ferie
Mannen skal løpe maraton
Kamper og treninger

Jaja[emoji6] det er jo greit nok[emoji16][emoji6]

Og er nok fint for å få nye idéer også[emoji16][emoji16]
Ja, for nye ideer er det fint. Nye måter å lage kjent mat på, og nye råvarer som man ikke kjenner

Som bimi som vi hadde i dag
Brokkolini
En kryssing av brokkoli og kinakål tror jeg det var. En innertier hos mine unger som er så glade i brokkoli.

Tidvis fremmed frukt også.

Grillkasse og texmex kasse hadde sikkert vært greit å prøve av og til, frokostkassen også. For å ha prøvd. Melk og jus og brød og pålegg. Litt varierende hva.

Nå er handle lett. Jeg er hjemme. Jeg triller tur med lille til butikken eller handler oftest med bil når jeg har levert mellomste i bhg. God tid. Jeg er jo hjemme.

Det blir noe annet når vi skal rekke å hente i bhg etter jobb , og mellomste i starten i alle fall skal hentes på sfo, lekser skal følges opp samtidig med at middag skal lages. Tre matpakker hver morgen, i stedet for en. Pluss min egen, så sånnsett fire (men jeg tar bare med brød også har jeg smør og pålegg på jobb. Må handle det også da)

Ja. August skal bli en overgang.... Mulig vi burde fått middag og texmex og grill og frokost levert...

Greit å vite hva man skal ha hver dag da[emoji2]
Men liker barna alt?
Slett, slett ikke.
Det er derfor vi ikke har matkasse fast

Eldste likte denne da.

Yngste spiser minimalt av middag og ikke dette.

Mellomste spiser lite. Likte ikke dette men med sterk overtalelse fikk jeg i henne omtrent like mye (lite) som av kylling og ris i går, som hun liker.

Back
Topp