♡ Skravletråd JUNI ♡

Takk [emoji173] alt er fint med lille. Fikk gjort unna de timene jeg egentlig hadde i morgen med det samme, og hun er estimert til ca 2100 g i dag [emoji4]
Så koselig å se lille da [emoji173]️

Av de trolig mer spiselige fiskemiddagene vi har fått derfra. Usikker på den blandingen av rødbeter, pastinakk og gulrot samt bimi (som er en kryssing av brokkoli og... Var det kinakål? Som visstnok smaker som asparges.)

Men stekt fisk, i alle fall om den stekes bittelitt mer enn oppskriften sier (ikke "nesten gjennomstekt" men "helt gjennomstekt" med potetmos skal jeg kunne spise. Selv jeg som faktisk ikke liker fisk. Så ja, saft å drikke til maten er innvilget. Det er standard når vi har fisk. Vann er sunt men jeg må døyve noen smaker...
Haha lykke til da. Hørtes... spennendr ut hvertfall [emoji14] Håper det smaker

Har dere vært fornøyd med matkasse? Hvor har dere bestilt fra? [emoji4]
Det er fra godt levert, vi har også hatt Adams. De skal vel egebrlog slås sammen, ene har vel kjøpt den andre?

Uansett. Nei. Det var jo en glipp at dette ikke var avbestilt. Jeg trodde det var fra neste uke så vi skulle se på der i helga, men vips så kom den.

Mannen liker maten. Ungene er grinete og vanskelige og vil ikke ha. Jeg liker stort sett en av tre med litt tilpasninger, med nok tilpasninger skal jeg klare å spise alle denne uken tror jeg. Jeg forsøker å skjule at jeg slett ikke liker en del av det og bidra til positiv stemning men vi har stort sett våre sureste uker som familie når vi har matkasse

Vi er meget utypiske og kresne da ;-) andre folk liker maten. Som mannen min. Vanlige folk

Blir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]
Hvordan gikk det? Var alt bra? [emoji4]

Har dere vært fornøyd med matkasse? Hvor har dere bestilt fra? [emoji4]
Det er fra godt levert, vi har også hatt Adams. De skal vel egebrlog slås sammen, ene har vel kjøpt den andre?

Uansett. Nei. Det var jo en glipp at dette ikke var avbestilt. Jeg trodde det var fra neste uke så vi skulle se på der i helga, men vips så kom den.

Mannen liker maten. Ungene er grinete og vanskelige og vil ikke ha. Jeg liker stort sett en av tre med litt tilpasninger, med nok tilpasninger skal jeg klare å spise alle denne uken tror jeg. Jeg forsøker å skjule at jeg slett ikke liker en del av det og bidra til positiv stemning men vi har stort sett våre sureste uker som familie når vi har matkasse

Vi er meget utypiske og kresne da ;-) andre folk liker maten. Som mannen min. Vanlige folk

Back
Topp