Rugerpåape2
Elsker forumet
Hehe, okay[emoji6][emoji23] kanskje jeg må prøve [emoji16][emoji6]Interessant for meg, men kan nok være litt langdrygt for andre [emoji28][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, okay[emoji6][emoji23] kanskje jeg må prøve [emoji16][emoji6]Interessant for meg, men kan nok være litt langdrygt for andre [emoji28][emoji85]
Mannen min skal i det minste ikke løpe maratonHer erdet
Bursdag for niese
3 × bursdag for kb
Ferie
Mannen skal løpe maraton
Kamper og treninger
Mannen har også tenkt på at han skal lage maten. Den hadde vært kjappere på bordet om jeg gjorde nå, men tar trolig bare ca 20 min.
Rett og slett fordi jeg er så lite glad i fisk at å tilberede den fra rå tilstand kan være nok i noen tilfeller til at jeg ikke klarer spise den
Dog klarer jeg sprøstekt torskefilet så jeg skulle sikkert klart dette også.
Tja, mulig det blir i morgen ja. Vi får seJa, alt er mulig[emoji23] men litt kort tid igjen?
Vurderer seriøst en powernap.... Øyne er tunge som fy nå![]()
3271 innlegg igjen
Helt sikkert, og fortsetter nedover[emoji1] regneg nettopp at vi mangler 2246 mot 2307 for 23timer siden [emoji6]Godt er det
Men denne maten skulle jeg trolig klart å lage. Og jeg syntes den var spiselig. Reeelt hadde den vært enda bedre med stekte poteter enn denne potetmosen som inneholder noe som gjør at jeg ikke er så glad i den, men fisken var pepper på så jeg hadde pepper på mosen også, og med saft. Så går det nedSkjønner veldig godt hvordan du har det![emoji23]
Hans problem [emoji23][emoji23][emoji23] haha... Han kan jo bygge seg en trehytte[emoji6][emoji6]Får semamma og dem drar på hytta i morgen, tror ikke han vil være med dem [emoji14]
Haha uff. Den panikken litt da [emoji14]Jeg vet [emoji85] men ble overraska uansett! Så etter navnet mitt der jeg var i går og ble først litt redd for at jeg hadde falt nedover [emoji85]
Takk. Kveldsmat nå da med familien. Så får ta igjen innlegg etter det.Bra jobbet [emoji16]
Være i annekset deres [emoji14] hah.Hans problem [emoji23][emoji23][emoji23] haha... Han kan jo bygge seg en trehytte[emoji6][emoji6]
Ikke like mye i dag som i går da menDu er i siget
Ja. Jeg også... Men jeg ble verre. Mannen trengte litt hjelp. Og jeg har pollen allergi og gress... Jeg har nå verdens rødeste øyne og snufsen nese...Satt og gjespet i sted jeg og. Måtte en tur ut i hagen for å våkne [emoji23]
Nom. KoseligDro med kengubarnet å kjøpte softis
Ja, det jeg tenkte på, greit for å få til nye ting på menyen hjemme[emoji16] har ingen problemer med å handle nå, men tenker at hvertfall første mnd etter lille er født kan deg være lettere å få maten på døra [emoji23][emoji13][emoji13]Ja, for nye ideer er det fint. Nye måter å lage kjent mat på, og nye råvarer som man ikke kjenner
Som bimi som vi hadde i dag
Brokkolini
En kryssing av brokkoli og kinakål tror jeg det var. En innertier hos mine unger som er så glade i brokkoli.
Tidvis fremmed frukt også.
Grillkasse og texmex kasse hadde sikkert vært greit å prøve av og til, frokostkassen også. For å ha prøvd. Melk og jus og brød og pålegg. Litt varierende hva.
Nå er handle lett. Jeg er hjemme. Jeg triller tur med lille til butikken eller handler oftest med bil når jeg har levert mellomste i bhg. God tid. Jeg er jo hjemme.
Det blir noe annet når vi skal rekke å hente i bhg etter jobb , og mellomste i starten i alle fall skal hentes på sfo, lekser skal følges opp samtidig med at middag skal lages. Tre matpakker hver morgen, i stedet for en. Pluss min egen, så sånnsett fire (men jeg tar bare med brød også har jeg smør og pålegg på jobb. Må handle det også da)
Ja. August skal bli en overgang.... Mulig vi burde fått middag og texmex og grill og frokost levert...
Går ann[emoji6][emoji6][emoji6]Være i annekset deres [emoji14] hah.
Det var detDeilig vil jeg tro[emoji1]
He he litt på programmet kaMannen min skal i det minste ikke løpe maraton
Han skal nøye seg med fotball han også ;-)
Ja, og er selvsagt instruktør på den fotballskolen ungene skal på.