Sommerferieplaner?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Utlandet, hytta, byferie eller strandløve? Hva er deres planer for sommeren? :D

Her blir det en tur til Europa med bil... hotell er booket i Danmark og Tyskland så langt... og resten bestemmer vi *på veien*... :)

Vi skal være hjemme og male hus i år vi... Yey! =)
Men det blir nok en liten tur til Sommarland i Bø og litt sånn tenker jeg, så ikke 6åringen kjeder seg i hjel =)

Vi skal være hjemme og male hus i år vi... Yey! =)
Men det blir nok en liten tur til Sommarland i Bø og litt sånn tenker jeg, så ikke 6åringen kjeder seg i hjel =)

Er det ikke Telemark som stadig vekk annonserer på radioen om at det er så mye som skjer i området der tro? :P

Jo, det er det vel når du sier det. Kanskje høre litt etter på reklamene fremover ;)

Kom hjem fra syden sist uke, men vi har to uker senere i sommer. Vi har ikke håndfaste planer ennå men vi har pratet om telt/camping hytte ferie i Sverige.
Ellers kongeparken bla.:)

Vi skal på en langhelg i Spania, ellers har vi planer om å beise veranda og diverse husprosjekter. Jeg gleder meg til ferie!

En ukes "norgesturne", besøke litt familie og venner i andre deler av landet, og 3 uker i Spania. [emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

Vi skal en kort uke til London og blant annet besøke legoland der. Etter det blir det sjø- og fjellferie i Nord-Norge på hytten. Har planer om å kjøpe kajakk. Avsluttes med biltur langs halve norskekysten hjemover, ilagt stopp med tur på Snøhetta (hvis formen tar seg opp).

Er på vei hjem etter ei uke i Vancouver, Canada nå (helt nydelig by forresten). Om en uke reiser vi til Norge og skal feriere der i 6 uker (Oslo, Trysil, Trondheim og Oppdal hvertfall)

Back
Topp