♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg er klar for å skravle jeg, men blir ikke 600 innlegg fra meg i dag. Får ikke inn noe fra jobb i dag, så må nok trekke fra 200 eller så...
Jeg bare håper at de som skrev i tråden min om utfordrimgen, at de var ledige og klare tirsdagen virkelig er det... Sånn at det skravles på dagtid...
Jeg skravla etter jobb alt jeg [emoji56] U can do it ! [emoji23]

Det er veldig beroligende :) Sa de at det ikke var noe å bekymre seg for?
Hun sa det at hun trodde ikke det var noe. Altså, hun ville anse det som helt normalt når jeg er så langt på vei som jeg er. Hvis jeg bekymrer meg skal jeg selvsagt bare slå på tråden igjen og komme på sjekk.

Igang med første gangen.

Den er ikke støvsugd, tørket støv eller plettfri, men jeg har pakket ut etter turen for gutta og fått bort baggene. Bortsett fra mannen sin, den står litt til.

Mye mer kunne vært gjort i denne gangen men nå går jeg løs på den neste.

Jeg er ikke ute etter å få huset perfekt. Bare litt bedre. Mer fremkommelig.

Vaskemaskinen er igang og tørketrommelen likeså. Tørkeskapet et fullt av tørre klær så jeg har litt å ta fatt på der også. Men først rydde litt i den neste gangen.

Hunden har fått seg en kort lufting også.

Får jeg tid skal jeg gå over områdene igjen mer nøye, men nå tenker jeg det i første omgang er greit å få det litt bedre i alle fall.

Ideelt sett skal jeg gå en lang tur med lillemor som skal sove også. Hun trenger turen, jeg trenger pokemon-kilometer og luften gjør oss begge godt. Men jeg får ryddet og skravlet mer om hun sover i senga... Vi får se.

Det er pokemon raid på gymmen om en liten time....
Heh! Godt du gjør noe. Jeg har.. Smurt meg brød. [emoji14]

Blir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]
Prøvd saft ? :)

Lykke til. Godt og beroligende med en sjekk uansett :)

Bor med en gjeng med PINGLER!! Herregud!!
Samboer: "Iiiiik, hva slags innsekt er det her?! Det har LANGE klør jo!"
Jeg: "Vet da faen, men er nok enkelt å bare dytte nedi vasken.."

Turde han det? Neeei. Jeg måtte reise meg, og skylle ned det lille kreket (som var type 1mm langt...)
....

Back
Topp