Rugerpåape2
Elsker forumet
Hvis tallene på bakrommet er enig med oss da... Spurt om wilma vil legge ut godkjent eller ikke mandag, så håper hu ser det tidlig i morgen [emoji23]42 innlegg over ! Vi klarte det !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis tallene på bakrommet er enig med oss da... Spurt om wilma vil legge ut godkjent eller ikke mandag, så håper hu ser det tidlig i morgen [emoji23]42 innlegg over ! Vi klarte det !
Hm. Testet? Ikke sikkert det er umulig!Hahahahaha vanskelig å skrive på bv med det da [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Som utgjør termingruppa [emoji6]Hva mef dere?
God natt Kengu [emoji4]330 innlegg på meg å.nå.natta
Nei da er den aktiv [emoji23]Ikke rart da nei [emoji23]
Jepp. Skumlesing.Haahhaha! Fort gjort å lese feil[emoji23][emoji23]
Holy crap on a cracker! Bra jobba!518 innlegg på meg i dag [emoji16]
9.45 starter jeg.Når starter du?
Men hvis flere bare prøver tapatalk, så vil de jo ha de samme funksjonene [emoji6]Ja... Får håpe forumet blir fikset skikkelig snart, før vi mister folk HELT...
Lurt! Jeg har allerede. Pluss rester av ostepop...Det er godt med popcorn, da. Tror jeg må kjøpe i morgen.. uansett diskusjon eller ikke [emoji28][emoji28]
Yep... Synd..Trur og mange ga opp pga appen
Hva sa den?Ja ! Men tar ny stat ved 0004 jeg da![]()
Sov godt Kengu [emoji8]330 innlegg på meg å.nå.natta
Wow Spyro! Dere er jo noen få som nesten klarer kravet alene [emoji54]619 innlegg ble det fra meg frem til 0000 [emoji33] Holy shit haha
Det er jo fort da [emoji16]Den kan kjøre på vei. Vanlige skilt på. Kan fint få det opp i 80Men det blir max for min del [emoji14] Blir sp kaldt [emoji23]
God natt [emoji4]Vet dere. Nå sier jeg bare god natt altså ! Sov godt folkens. Godt jobb ! Dere er fantastiske [emoji1][emoji1][emoji123]
Ja, spesielt mtp kjedereaksjon. Altså. Skriver jeg et innlegg, så har noen andre noe å svare på.... [emoji14]Ja det er mange det [emoji16]
Tenk hvor vi hadde vært uten de innleggene [emoji6]
Veldig synd at de ikke fikser den!Yep... Synd..
Fantastisk!293 innlegg på meg i dag[emoji54][emoji16] klatra litt på topp100 [emoji16][emoji16]
Signerer denTapatalk !