Nå går det unna her altså! Jeg har disneysanger på spotify, kjeks og cola. Sitte her til ryggen sier stopp, tenker jeg.
Kos deg[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå går det unna her altså! Jeg har disneysanger på spotify, kjeks og cola. Sitte her til ryggen sier stopp, tenker jeg.
Hva syns dem om sunnere utgaver da?Pappaen her i hus elsker is... Det har smitta godt over [emoji23]
2307 innlegg to go !
Ene sover. Hun som tuller sover [emoji14] Men eldste får lese frem til 2130Håper de sover søtt nå?[emoji2]
Jupp og jeg er ute og går [emoji54]Er alle barn i seng nå?
Hahaha vi er gode syns jeg. Veldig.Haha, ja.. Om alle på topp 100 hadde skrevet 60 innlegg hver, hadde vi vært innenfor.
Så.. Jeg har da tatt to, snart tre kvoter. Du har tatt over 5 kvoter.. [emoji14]
Snart lage toast
Haha rykker stadig oppoverJippi, du er god[emoji1]
Ja, innimellom så. [emoji14]Ja det er faktisk en tøff jobb[emoji173]️
Huff stakkars kb!Er allerde sannsynlig at han må gjennom en operasjon til pga skadet trommehinne
Åååh. Jeg lo godt i filmen når jeg fikk med meg at det var Bergen. Men din kommentar her var best ! [emoji23][emoji23][emoji23]Kommer aldri til å glemme ansiktsuttrykket når hun fant ut at det er en by i Norge som heter Bergen [emoji23]
Han er nå så stor også da. Når legger han seg da?Ikke min nei
Ja altså han får skape tid når han er så dum og ikke melder adresseendringHan har ikke tid. Han har eget firma som kun han jobber i. Dermed enda større grunn for å flytte det over føler jeg da [emoji14]
Hehe nei skjønnerNei, Bergen er nok ikke i planene i år[emoji1]
Laga grillfilet av svin. Som smakte dritt. Så ble hamburger og pommesfrites fra den lokale kebabsjappa.... [emoji23]
Slutte prøve nye ting jeg !
Det er noe dritt å den jeg gruer meg mest til for å være ærligHuff stakkars kb!
23-24 tidenHan er nå så stor også da. Når legger han seg da?
Haha ja. Fælt å si. Men han er en sløv fis i ukedagene. Kl 5 er tidlig da. Så skjønner han godt egentligNoe han vel som oftest gjør?
Joooo. Men ikke det samme som sjokolade gitt [emoji23][emoji23]