Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Weeee hurraJupp. Ikke mange dager igjen nå gitt. Tenk. Snart juli [emoji33]
Hvor skulle dere da?8 dager til tur
Ja. Veldig kjekt da. Men ikke rart man gjerne kan møte folk på føden som lurer på hva i H som skjer? [emoji23]Ja..! På Hollywoodfilm så går vannet, de skynder seg på sykehuset, og er på føden i type 10 minutter.
Og ser fantastiske ut etterpå, og kan danse seg ut av sykehussenga. Også ser babyen ut som om den allerede er 4 måneder.. [emoji14]
Kjekt at de kan tjene selv litt.. Også blir pengene til mi satt inn på en sånn bsu 2 konto (sånn, uten skattefordeler). Så får hun liksom spart til det. Det synes hun er stas.Her får de for...
Hjelpe til å lage middag
Dekke på bordet.
Hjelpe til med klesvask -sette på og henge opp
Rydde.rommet
Gå ut med søpla.
Varierer i sum
Jeg blanda di med lillefrosk sin [emoji85]Har ei på 6.5 år som er B menneske og ei på 11 år som er A menneske [emoji14] Så hu ene sover en del lengre i feriene da. Alt fra 2 til 4 timer lengre faktisk [emoji14]
Oooh. Herlig!Ja det er gøy[emoji1] vi vant to vaskebøtter fulle av mat[emoji23]
Neei, han er snekker og de tar på seg oppdrag i denne kommunen og nabokommunene. Nå er de på ei øy i nabokommunen(der mamma'n og pappa'n min bor), har samlet opp noen oppdrag så de tar ei uke i strekk der ute hvis de trenger det. Litt vanskelig å være avhengig av ferge når første avgang ut dit er halv 12 på formiddagenJobber han ofte borte?[emoji4]
Håper du har hatt en fin dag!
Må nok se den med yngste ogsåSyns den var kjempekoselig jeg. Også kjente sanger [emoji7] Sanger jeg kunne synge med gitt [emoji14]
Bare til osloOhh dere skulle ?
Jeg synes det var gøy i alle fall [emoji28]Må sjekkes ut[emoji2]
Ja de har vært ute i hele dag nesten. Tok med pølser på termos og [emoji6]Btw så flinke de er så sykle da !
Heldigvis...Mer trafikk her idag[emoji1]
Ingen planer om detIngen som skal på ferie til Bergen i sommer da?![]()
God fordeling [emoji6]Kb har besøk
Mannen jobber
Jeg henger på bv
Oslo på hotell i 2 nettrrHvor skulle dere da?
Dessverre. Men skulle jo helst ha tatt en liten tur [emoji23] Men tror ikke mannen blir med på det at jeg skal ta en kaffepause med en bvvenn [emoji14]Ingen som skal på ferie til Bergen i sommer da?![]()
Ja, litt. [emoji14]God kveld[emoji1] fortsatt trøtt?!
Haha, jeg får dytte tråden opp [emoji6]Var vel mest som kunne i morgen. Bare håpe allr husker de kunne mest i morgen [emoji23]
Kjekt detBare til oslo