He he jodaHeldigvis for det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he jodaHeldigvis for det?
Tvitvi. God tur [emoji14]Nå er middagen sunket såpass at jeg kjører en tur på bunnpris! tilbake om få strakser
Litt lei det bareGodt det da
Det blir detJa der blir det fort en del
Skulle tro det var letter ja..Fordi han er mat på det viset. Skulle jo tro det var tuuuusen ganger lettere for han men [emoji23]
Når legges hu normalt da?Haha, ja sikkert derfor han var så trøtt nå
Samboer her ser også ut til å ta seg en dupp [emoji23]
Lurer på når han har tenkt å legge frøkna...
Ah okiÅpner 15 min senere da
Ja det går nok det [emoji6]Inkl oss to. Om vi svarer annenhver post nedover. Skal gå fint !
Haha. Men bones er vel helt ferdig nå da. Syns jeg leste de skulle slutte av helt nå [emoji33]Ja, det hjelper gjerne etterhvert. Ser man jo f.eks i bones også. Blir bedre etterhvert..
Er kommet til sesong 9 nå i bingewatchingen min [emoji14]
Greit det daMå ha det
Annenhver går finfint detJa det går nok det [emoji6]
Jada ferie her![]()
Hahaha. Så han ser noenlunde hva det går i?Vel. Ikke helt min interesse heller. Men.. Går an å se på. Pluss at jeg synes gubben bør se en episode eller så..
Her får de for...Hun kan få for å.. Gå tur med ene hunden, ta ut av oppvaskmaskinen, bære på plass egne klær, sette inn i maskinen, dekke på bordet, tørke støv..
Bare en krone eller to for hver ting, kun for motivasjon. Også 10kr uansett. Men kan fort bli litt til slutt [emoji14]
Hva kjøpte du?Nå er middagen sunket såpass at jeg kjører en tur på bunnpris! tilbake om få strakser
Gutta var jo på korpstur, jeg og jentene tok med oss mine foreldre og dro inn (en god time, nesten halvannen) for å høre konsert og se avslutning/oppmars og fellesnummer hvor 21 korps spilte ja vi elsker.
Sola var av og på. Helt på slutten et annet drag i lufta og vi tok på jakkene.
Og når det var gjort og lederne for hele greia hadde sagt et par avsluttende ord gikk alle til bussene sine. Plassen var tømt ganske fort og vi kom oss i bilen og ut fra parkeringsplassen og der traff vi køa. Greit nok. Men sannelig bra det var ferdig når det var for det begynte å regne. Og regne. Digre dråper, skikkelig vått. Det var ikke et kvarter etter ja vi elsker engang så hadde alle vært våte tvers gjennom.
Ja dessverre [emoji23]Haha. Er så mange kjekkaser gitt [emoji7]
Ja. Men sa nå i fra. At jeg ikke gidder gjøre dette hver gang. Han må ordne seg selv. Selv om jeg ofte har anledning da... Men jeg er hjemme for en grunn. Ikke for at jeg er lat.Skulle tro det var letter ja..
Deilig jaHeldige du[emoji1] god ferie!
God morgen! Jeg har sendt mannen på jobb, han blir borte til torsdag kveld eller fredag formiddag, alt etter hvor raskt de jobber. Titter nok innom her noen ganger i løpet av dagen, men først frokost!