Vet ikke hvordan heller [emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvordan heller [emoji23][emoji23]
Min er ekstrem. Men han var ute på lørdag. Da sover han dårlig søndag. Så i dag er sovedagen hans altså [emoji14]Det er godt gjort [emoji6]
Samboer legger seg ikke såå tidlig til å stå opp samtidig [emoji6]
Dren må hanHåper han slipper
Det blir detDet blir nok mer [emoji6]
Åpner 7.15Så dere er åpne 15 min lenger enn oss. Når åpner dere?
Var innnim lekWow, som det raser på for deg [emoji6]
Kjedelig tomatsuppeHva til middag?
Hun kan få for å.. Gå tur med ene hunden, ta ut av oppvaskmaskinen, bære på plass egne klær, sette inn i maskinen, dekke på bordet, tørke støv..Ja det er rart hvordan de pengene trekker [emoji13]
Her får de for å dekke på bordet og være med å lage mat.
Nå er middagen sunket såpass at jeg kjører en tur på bunnpris! tilbake om få strakser[emoji23][emoji23]
Haha, ja sikkert derfor han var så trøtt nåMin er ekstrem. Men han var ute på lørdag. Da sover han dårlig søndag. Så i dag er sovedagen hans altså [emoji14]
Ja, det hjelper gjerne etterhvert. Ser man jo f.eks i bones også. Blir bedre etterhvert..Haha. Kommet seg ang det sosialr da. Er på sesong 2 nå. Begynte på nytt. Og ser jo den sosiale delen er mye mer merkelig der enn nåtiden [emoji14] Så uskyldig at det er helskjønt [emoji23][emoji7]
Må ha detDet steg raskt gitt. Effektivitet !
Haha. Er så mange kjekkaser gitt [emoji7]Ja han er rimelig behagelig å se på [emoji6]
Vel. Ikke helt min interesse heller. Men.. Går an å se på. Pluss at jeg synes gubben bør se en episode eller så..Haha såpass ja [emoji14] Holdt ikke min interesse det der [emoji23]
Men det er kanskje bedre enn å ta mandlene?Dren må han
Heldigvis for det?Det blir det
Åpner 15 min senere daÅpner 7.15
Ja der blir det fort en delVar innnim lek
Godt det daKjedelig tomatsuppe
Mandlene tar de ikke nå uansettMen det er kanskje bedre enn å ta mandlene?