Rugerpåape2
Elsker forumet
Ser den[emoji6] kunne jo vært festlig å kjøpe sånne sokker til han og se om han gikk med dem eller uten sokker[emoji23][emoji23]Jaja! Han er spesielt fan av de med rosa flamingoer eller de med ananaser på [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den[emoji6] kunne jo vært festlig å kjøpe sånne sokker til han og se om han gikk med dem eller uten sokker[emoji23][emoji23]Jaja! Han er spesielt fan av de med rosa flamingoer eller de med ananaser på [emoji28]
Hahaha [emoji7][emoji7][emoji7] Snill du erÅhhhh nei . Den er kjip:/ jeg kan strikke lue til deg det står skatt på[emoji173]️Høhø
Ikke sant! Han har blitt flinkere til å kjøpe med striper og sånt nå da. Men han har jo fremdeles 12764 par med svarte sokker...Ser ut som sokkene her i huset og prøvd å spørre om han kan kjøpe andre farger så det blir lettere å sortere enn tusen svarte med forskjellige logoer! [emoji23] [emoji23]
Jeg lå i sofaen i en veldig god stilling. Syns den trumfa tallerk og skje. Og risikere å aldri finne den igjen da [emoji23][emoji23]Ja, ellers kunne du jo finni en tallerken og skje[emoji6][emoji6]
TakkOi! Flink du har vært da[emoji122][emoji16]! Og er jo naturlig at vekta stabiliseres etter en stund [emoji6]
Sant! Når jeg har kjøpt sorte sokker, er det sånne helt sorte så da er det 9 stk som matcher 1[emoji122][emoji122]Ikke sant! Han har blitt flinkere til å kjøpe med striper og sånt nå da. Men han har jo fremdeles 12764 par med svarte sokker...
Han hadde nok heller gått i ullsokker midt på sommeren tror jeg [emoji28]Ser den[emoji6] kunne jo vært festlig å kjøpe sånne sokker til han og se om han gikk med dem eller uten sokker[emoji23][emoji23]
GÅÅÅR an [emoji28]Ja, kan hende det vettu [emoji23][emoji23] kanskje mer farge glad enn de fleste[emoji23]
Takk[emoji3] tilbringes med høy musikk og rydding[emoji38]Veldig deilig å tenke på jaTakktakk. En fin dag til deg
![]()
Er så greit å ligge og.. Slipper å gå på vannblemmene mine.. Og bare få servert alt på sengen, og høre på at gubben rydder og ordner [emoji23]God morgen [emoji4]
Er vel ingenting man MÅ strengt talt men kan vel være greit å være litt oppe før man legger seg igjen[emoji6] spise litt hvertfall [emoji4]
Hadde jo ikke trengt å bli det da men godt de var det [emoji4]Selvfølgelig ble kakene dine poppis[emoji1]
Det er det og får satse på at det blir bedre til neste gang [emoji6]Ikke så rart det da[emoji4] men koselig![emoji173]️
Er det ikke sånn det er da? Syns det er kjempe kjedelig med mannen sine sokker [emoji23]Sokkeparing.. ÉN av oss her i huset er mer glad i farger på sokkene enn andre. Gjett hvem [emoji28]![]()
Da kaster du ALLE sokkene hans, og kjøper et par 10pk med sorte tennissokker. Da skal du se det går lettere [emoji4]Mye lettere å pare mine der et par har et mønster og et annet par har et annet mønster [emoji28]
Sokkene hans.. De ser kanskje like ut, men noen er tynne og noen er tykke og noen er lange og noen er korte og noen har skrift og noen har striper og noen har en type søm og noen har en annen type søm. Og alle.har.sagflis.inni.
Og jeg har kanskje en aldri så liten tone ocd i blodet, så sokkeparing er både det verste og beste jeg gjør. Er så godt når det er ferdig [emoji28]
Huff daBegge deler
Men må du egentlig det?God morgen! Jeg er trøtt..
Har egentlig ikke lyst til å stå opp i dag..
Men antar jeg må. [emoji85]
Utrolig hvor stor plass en liten baby kan ta [emoji6]Ja, det blir deilig å få det stuet vekk nå som vi plutselig har så mye babyutstyr som tar plass [emoji28]
Tja, hadde jeg hatt valget hadde jeg også ligget enda [emoji23]God morgen! Jeg er trøtt..
Har egentlig ikke lyst til å stå opp i dag..
Men antar jeg må. [emoji85]
Venter du noe i posten?God dag [emoji4]
Planene her er lage middag og stikke innom posten [emoji6]
Kaster rundhåndet hvis det er hull eller flekker som ikke går bort. Og de stakkars single sokkene lever ikke lenge..Da kaster du ALLE sokkene hans, og kjøper et par 10pk med sorte tennissokker. Da skal du se det går lettere [emoji4]