♡ Skravletråd JUNI ♡

Åhhhh nei . Den er kjip:/ jeg kan strikke lue til deg det står skatt på ;) [emoji173]️Høhø
Hahaha [emoji7][emoji7][emoji7] Snill du er

Veldig kjipt. Så la drn bort nå i frustrasjon gitt

Ser ut som sokkene her i huset og prøvd å spørre om han kan kjøpe andre farger så det blir lettere å sortere enn tusen svarte med forskjellige logoer! [emoji23] [emoji23]
Ikke sant! Han har blitt flinkere til å kjøpe med striper og sånt nå da. Men han har jo fremdeles 12764 par med svarte sokker...

God morgen [emoji4]

Er vel ingenting man MÅ strengt talt men kan vel være greit å være litt oppe før man legger seg igjen[emoji6] spise litt hvertfall [emoji4]
Er så greit å ligge og.. Slipper å gå på vannblemmene mine.. Og bare få servert alt på sengen, og høre på at gubben rydder og ordner [emoji23]

Men bør gjerne vise meg litt om dagene. [emoji14]

Mye lettere å pare mine der et par har et mønster og et annet par har et annet mønster [emoji28]

Sokkene hans.. De ser kanskje like ut, men noen er tynne og noen er tykke og noen er lange og noen er korte og noen har skrift og noen har striper og noen har en type søm og noen har en annen type søm. Og alle.har.sagflis.inni.

Og jeg har kanskje en aldri så liten tone ocd i blodet, så sokkeparing er både det verste og beste jeg gjør. Er så godt når det er ferdig [emoji28]
Da kaster du ALLE sokkene hans, og kjøper et par 10pk med sorte tennissokker. Da skal du se det går lettere [emoji4]

Back
Topp