Vannaktig utflod

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Dette blir kanskje litt tmi, men det er jo så mangt ved graviditeten uansett, så jeg drister meg til å spørre likevel :)

Jeg er 9+1 og de siste dagene har jeg hatt en del utflod. Den er tidvis nesten helt vannaktig og trusa blir våt og jeg må skifte eller gå med innlegg :S Litt ekkelt. Blir jo helt paranoid på om det kan være fostervannslekkasje, men tenker at det er litt tidlig til å være det. Har ikke hatt så tynn utflod før. Tror ikke det er urin, da jeg ikke har noe problemer med å knipe og holde meg.. Den lukter ingenting heller.

Har noen av dere slik type vannaktig myeee utflod?

Dette blir kanskje litt tmi, men det er jo så mangt ved graviditeten uansett, så jeg drister meg til å spørre likevel :)

Jeg er 9+1 og de siste dagene har jeg hatt en del utflod. Den er tidvis nesten helt vannaktig og trusa blir våt og jeg må skifte eller gå med innlegg :S Litt ekkelt. Blir jo helt paranoid på om det kan være fostervannslekkasje, men tenker at det er litt tidlig til å være det. Har ikke hatt så tynn utflod før. Tror ikke det er urin, da jeg ikke har noe problemer med å knipe og holde meg.. Den lukter ingenting heller.

Har noen av dere slik type vannaktig myeee utflod?

Jeg tenkte akkurat å spørre om noe lignende selv! Er også 9+1, og har "rar" utflod. Det er ikke så mye at jeg må skifte, men det er mer enn vanlig og den er veldig hvit. Vurderer å spørre legen om det, skal på første kontroll nå på fredag.

Jeg tenkte akkurat å spørre om noe lignende selv! Er også 9+1, og har "rar" utflod. Det er ikke så mye at jeg må skifte, men det er mer enn vanlig og den er veldig hvit. Vurderer å spørre legen om det, skal på første kontroll nå på fredag.

Hvis den er veldig hvit og litt sånn "cottage cheese"-aktig, så kan det nesten høres ut som sopp :) Hmm..! Mye rart som skjer med kroppen nå.
Jeg skal til gyn i morgen, men hun bruker å ha så dårlig tid til spørsmål, så tenkte å spørre her også. Oppdaterer med hva gyn svarer i morgen :)

Hos meg renner det etter Do også så det er nok helt normalt! Sorry tmi [emoji23]

Godt å høre! Haha, at det ikke bare er meg... :D Er av og til redd for at det kommer igjennom trusa..!

Det er helt vanlig. Ikke noe å stresse med.
Husker jeg også var redd for det i første svangerskapet.

Jeg har brukt truse innlegg i alle mine svangerskap. Av den grunn;)

Har brukt truseinnlegg i mange uker jeg! Må bytte flere ganger om dagen og! [emoji23][emoji85] sykt lekkert å være gravid innimellom ass!
Det er helt vanlig. Ikke noe å stresse med.
Husker jeg også var redd for det i første svangerskapet.

Jeg har brukt truse innlegg i alle mine svangerskap. Av den grunn;)

Takk, jenter! Nå ble jeg beroliget :) Trodde det var vanlig med økt utflod, men vannaktig var jeg ikke klar over :P

En annen ting som kan være lurt å nevne er at utfloden ofte blir enda mer tynnflytende i varme. Husker jeg fikk panikk når vi reiste til Kroatia i første svangerskap.

En annen ting som kan være lurt å nevne er at utfloden ofte blir enda mer tynnflytende i varme. Husker jeg fikk panikk når vi reiste til Kroatia i første svangerskap.
Det er derfor det er så godt å ha forum å spørre om slike ting. :)

Ja, har lagt merke til at den øker på når jeg er i bevegelse/blir varm :) Enig - det er utrolig godt å ha forumet til å kunne spørre om ting, spesielt når dere svarer så kjapt :)

Hvis den er veldig hvit og litt sånn "cottage cheese"-aktig, så kan det nesten høres ut som sopp :) Hmm..! Mye rart som skjer med kroppen nå.
Jeg skal til gyn i morgen, men hun bruker å ha så dårlig tid til spørsmål, så tenkte å spørre her også. Oppdaterer med hva gyn svarer i morgen :)

Lurt! Den er vannaktig, ingen klumper eller noe sånt. Vi får se hva de finner ut:p

Gyn mente dette var helt normalt :) I allefall så lenge man ikke har smerter, kløe, illelukt osv :P Og så lenge det ikke kommer stoooore mengder :)

Back
Topp