Ikke lett å være distre altså, jaja fikk en god klem når vi reiste ihvertfall [emoji4]Haha, uff... [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lett å være distre altså, jaja fikk en god klem når vi reiste ihvertfall [emoji4]Haha, uff... [emoji85]
Takk [emoji4]Så digg da ! Bra jobba !
Æææ det trenger man da ikke se vel [emoji23]Viste L videoen fra newton. Fødsel. Tidligere i dag. Hun synes det var sååå spennende.. Men var skuffet over at man ikke kunne SE der babyen kom ut [emoji23]
Hurra for det!Da nærmer jeg meg 3 sovende barn her![]()
Heei! Her har det vært maks avslapping nå, siden fredag. Trengtes.HolaHar helgen vært bra?
Det har denHolaHar helgen vært bra?
Nammm [emoji173]️ ååh, den er så god..Jupp, var verdt å lage den fra bunn [emoji16]
Ja har hatt en kjempe koselig helg som virkelig nådde en topp når jeg nå endelig fikk dusjet etter å ha hvert på hytta uten innlagt vann [emoji16]HolaHar helgen vært bra?
Gikk sikkert bra daIkke lett å være distre altså, jaja fikk en god klem når vi reiste ihvertfall [emoji4]
Jupp, veldig fornøyd [emoji16]Nammm [emoji173]️ ååh, den er så god..
Hun VILLE det jo [emoji23]Æææ det trenger man da ikke se vel [emoji23]
Søt da
Ja får satse på at det ikke skremte henne [emoji6]Gikk sikkert bra da![]()
Ååh, vil ha [emoji7]Jupp, veldig fornøyd [emoji16]![]()
![]()
Fikk det bekreftet like etterpå.Hurra for det!
Nesj, som regel går de bare ut fra at man er litt fjern..Ja får satse på at det ikke skremte henne [emoji6]
Hehe får håpe det da [emoji6]Hun VILLE det jo [emoji23]
Javel, hun får se på fødeavdelingen eller noe også da [emoji23]
Ser ikke INN da heller, men kan hende det blir nok detaljer [emoji28][emoji28]
Ja det vil jeg absolutt tro du klarer [emoji4]Ååh, vil ha [emoji7]
Tror du jeg kan få mamma til å lage sånn til meg, til sykehuset? Fødselskake!? [emoji23]
Godt de sover da.. Skal du kjøre langt i morgen og, du..?Fikk det bekreftet like etterpå.
Tror jeg kommer til å sove dårlig i natt.
Har "babyen" min i seng inntil min og han et så utrolig skjønn der han ligger
Hun liker visst informasjon. [emoji14]Hehe får håpe det da [emoji6]
Snuppa her bryr seg ikke så mye om den delen heldigvis!
Jupp, mannen reagerte på onkel da og søstrene mine er jo vant til å høre tante så bare jeg som virket utrolig fjern, ja og pappa da som ikke er vant til å bli kalt farfar [emoji23]Nesj, som regel går de bare ut fra at man er litt fjern..