Jeg må bare spørre :p

2012,2016og2017<3

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Dere som har vært på ultralyd og fått vite kjønn. Fikk dere noe bilde? Vi fikk først vite jente, også 6 dager senere fikk vi vite gutt. Fikk bilde av det også. Men så sier venninna mi at ho syns det kunne også se ut som jente, og ho har sett 3 jenter på ul. Jeg har jo to jenter fra før og kan ikke huske at det var noe så "stort" der :hilarious: hva tror dere om det her? Bilde er fra noen uker siden så var 14 uker :)

IMG_9911.jpg

Var vel derfor legen på sykehuset ikke engang ville prøve å tyde kjønn da jeg var der i uke 14. Hun sa at ofte kunne jentene se ut som gutter siden kjønnsleppene var relativt store. Så det var vanskelig å se forskjell.
Har en bekjent som fikk vite det helt klart var jente, kastet alle gutteklærne hun hadde spart på i 6 år, for så å få beskjed om at det var gutt på neste ultralyd [emoji28]
Jeg ville bare ventet tålmodig til OUL jeg [emoji6]

Var vel derfor legen på sykehuset ikke engang ville prøve å tyde kjønn da jeg var der i uke 14. Hun sa at ofte kunne jentene se ut som gutter siden kjønnsleppene var relativt store. Så det var vanskelig å se forskjell.
Har en bekjent som fikk vite det helt klart var jente, kastet alle gutteklærne hun hadde spart på i 6 år, for så å få beskjed om at det var gutt på neste ultralyd [emoji28]
Jeg ville bare ventet tålmodig til OUL jeg [emoji6]
Hehe ja det er planen det ja :p Men nysgerrigheten er sikkelig der :p fått så klart oul veldig sent også.

Fikk høre at jentene kan se mer ut som en M da både klitoris og kjønnsleppene er så store. Mens gutta ser mer ut som en kaktus (?) Var ihvertfall det gyn sa til meg. Så da kan jo dette tyde på jente ut ifra det... Men jeg er førstegangs og har null peiling [emoji16]

Fikk høre at jentene kan se mer ut som en M da både klitoris og kjønnsleppene er så store. Mens gutta ser mer ut som en kaktus (?) Var ihvertfall det gyn sa til meg. Så da kan jo dette tyde på jente ut ifra det... Men jeg er førstegangs og har null peiling
emoji16.png
Jaa det blir spennende å se på oul altså :D

Jeg tenker også jente siden det er tre streker som en m. Er det de har sagt til oss da vi venta jenter

Jeg tenker også jente siden det er tre streker som en m. Er det de har sagt til oss da vi venta jenter
Haha ops. Mannen og eldste jenta i huset er i lykkerus, og nekter for mistanken min med at det brått kan ligne en jente :p ho jordmora brukte nesten en halvtime bare for å være sikker, så derfor så står han på det. Blir lange uker å vente på oul nå :oops:

blir spennende å se da. det er vel gjerne slik at det kan være lett å se feil når det er så tidlig tror jeg.

Var på TUL når jeg var 13+3. Fikk beskjed at det var en jente med 90% sikkerhet [emoji4] han viste oss det flere ganger og forklarte at siden det var to streker så skulle det være en jente..

Ut i fra det jeg har lest og erfart selv var han veldig dyktig i jobben sin. Men får bare vente å se til OUL om han hadde rett [emoji87]

Var på TUL når jeg var 13+3. Fikk beskjed at det var en jente med 90% sikkerhet [emoji4] han viste oss det flere ganger og forklarte at siden det var to streker så skulle det være en jente..

Ut i fra det jeg har lest og erfart selv var han veldig dyktig i jobben sin. Men får bare vente å se til OUL om han hadde rett [emoji87]
Men med sånn klump utover? :p ikke godt å si lenger syns jeg. Har liksom fått rett svar hver gang men det var jo med jentene :p

Back
Topp