♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen
Så fornøyd med meg selv i går, satt langt inne å dra på fest med bsre ukjente ( kjente kun bursdagsbarnet)men jeg gjorde det likevel :)

Så flink du er![emoji1] det er det ikke sikkert jeg hadde gjort....

Takk! [emoji173]️
Snaaart ja. Føles uendelig lenge ut likevel [emoji23][emoji23]

Så spennende med lekeland og greier, da! :)
Får kose dere masse!

Takk det har vi gjort[emoji1] hu mor er utslitt! Utrolig masse lyd i 15 9-åringer!![emoji33][emoji85]

Har 3 unger som begynner å bli lei av å kjøre bil...
Men oppfører seg overraskende bra [emoji4]

Takk det har vi gjort[emoji1] hu mor er utslitt! Utrolig masse lyd i 15 9-åringer!![emoji33][emoji85]
Det tror jeg på gitt [emoji33]
Synes i blant det er nok lyd i bare 1-2 unger. [emoji14]

God kveld!
Har dere gjort noe spennende i helga?
Her har jeg gjort ingenting, og fyy så deilig. Ikke gått ut av huset engang siden fredagskvelden.. Det trengtes. Var helt hormonbombe i går. Ble nok litt mye for meg å se masse folk til sent på kvelden på fredagen, for jeg var så sliten at følelsene lå helt på utsiden gitt.. [emoji85]

Har kjørt siden kl 11 med en del pauser.
Fremme om litt under en time så tar vi siste etappe i morgen
Ferie på gang?
Ikke så gøy når ungene begynner bli lei. Ikke for det, min ENE unge pleier være relativt rolig. Og flink. Men vet hvordan det kan bli på slutten.. Og det er slitsomt, selv bare med en. Såå.. Tre leie unger tør jeg ikke forestille meg egentlig [emoji85]

Ferie på gang?
Ikke så gøy når ungene begynner bli lei. Ikke for det, min ENE unge pleier være relativt rolig. Og flink. Men vet hvordan det kan bli på slutten.. Og det er slitsomt, selv bare med en. Såå.. Tre leie unger tør jeg ikke forestille meg egentlig [emoji85]
Litt småkrangling, men går overraskende greit egentlig.

Back
Topp