Det er detEkstra gøy da ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detEkstra gøy da ja![]()
Det gjenståt å seDa vokser han nok ikke så fort lenger[emoji2]
Det gjorde deyGikk det bra da? Koste du deg? [emoji4]
Så bra [emoji4]Det gjorde dey![]()
Åhhh herlig !! Hvor lenge blir dere? Vært på Kypros før?Ååh, så deilig[emoji1] vi drar til Mallorca om 3 uker[emoji2]
Hvor på Mallorca og hvilket hotell?
Det var de
Mhm lagt i handlekurven så får vi se . Bra der?Det var de
Mhm var detStille her i dag
Veldig ogsåMhm var det
Hvor fant du de?Mhm lagt i handlekurven så får vi se . Bra der?
Da var jeg i seng... Lovlig sent [emoji23]
Men sånn blir det når samboer ikke legger seg før 23.30, og jeg må ha mine tilmålte alene-timer som jeg har vært vant til de siste 10 mnd [emoji23][emoji23][emoji13]
Jeg er for godt vant med å ha noen timer alene på kvelden etter at han har lagt seg [emoji23][emoji23]
God morgen. Minste ville ha mat. Da måtte noen våkne. Altså meg. Eldste sover enda. Mannen sover enda.
I dag også. Hektisk travelt. Helg er ikke helg lengre. Det er så mye å gjøre at man blir slitne gitt.
Men i dag fyller min lillesøster 25 år [emoji7] Og nevøen min 11 år. Så 2 selskap i dag [emoji33] først til nevøen. Så bort til min søster etterpå daBlir så koselig.
I år blir det bare penger da i gaver. Ser de ønsker seg så store dyre ting. Bedre å få spare da![]()
Håper forresten dere har hatt ei fin helg til nå ! [emoji7] Tenkt på dere. Bare ikke hatt særlig tid gitt
Åhh koselig daVært på gåtur med naboen
MhmVeldig også
zalando . Ja hihiHvor fant du de?
Jepp bra her, der da?
Det var detÅhh koselig da![]()