Hilser på:)

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Håper dere har plass til en til:)
Gravid på pillen. Og sliter litt med å sette meg inn i alt som skjer. Håper det hjelper med litt babyverden "medisin".
Har 2 barn ifra før og har vert en meget aktiv bv bruker tidligere[emoji6]

Gratulerer til alle dere andre med graviditeten:)

Gratulerer med spiren! :)

Gratulerer! Gravid på pillen her også, med nr 4 :p

Gratulerer og velkommen[emoji3]

Gratulerer og velkommen[emoji4]

Gratulerer! Gravid på pillen her også, med nr 4 :p

Godt å høre at vi er flere i samme "båt". Hadde egentlig slått meg til ro med de 2 vi har. Men kroppen ville visst annet.
Har det gått opp for deg? Glemmer titt og stadig at jeg er gravid[emoji23][emoji23]

Velkommen hit, og gratulerer så mye [emoji846]

Gratulerer med spiren! :)

Gratulerer og velkommen hit :-)

Gratulerer [emoji2]

Gratulerer og velkommen til oss :)

Gratulerer og velkommen[emoji3]

Gratulerer og velkommen[emoji4]

Tusen takk allesammen:)

Gratulerer :) jeg tror at jeg ikke hadde tatt det like pent hvis jeg ble gravid på prevensjon.... men jeg venter også min 3. (Og garantert siste!)

Gratulerer:)

Velkommen hit og gratulerer så mye[emoji2][emoji2]

Gratulerer :) jeg tror at jeg ikke hadde tatt det like pent hvis jeg ble gravid på prevensjon.... men jeg venter også min 3. (Og garantert siste!)

Haha. Tok det vell alt annet en pent i starten. Har vert mye tanker i hodet noen uker;) men alt går seg til. Men dette blir definitivt siste her også. Nå skal mannen få snippe seg;)

Godt å høre at vi er flere i samme "båt". Hadde egentlig slått meg til ro med de 2 vi har. Men kroppen ville visst annet.
Har det gått opp for deg? Glemmer titt og stadig at jeg er gravid[emoji23][emoji23]

Tenker på lille Cor hver dag, men det er uvirkelig ja.. så fjernt.. :p

Skjønner deg veldig godt. gleder meg til oul nå. Daska jeg starte å kjøpe klær etterpå. Da tenker jeg det blir mer reelt.

Ja, det blir sikkert det. Og når magen vokser litt mer, og man får daglige spark og sånn :)
Her skal vi på en UL neste uke, da er vi 14+3. håper å få se kjønn da - hørt flere som har fått vite så tidlig, så håper vi og får det :) Da blir det å handle litt da, kanskje ;)

Back
Topp