Pokemon Go

Har spilt tre raid i dag [emoji14] en magicarp,null problem, men tenkte jeg skulle utvikle den og få en bedre gyrados enn jeg har [emoji14] en utviklet totodile, husker ikke hva den hete. Siste var alt for sterklevel 4 med rhydon, og bare en annen som deltok. Har tydeligvis ikke så mange gode vann eller gresspokemon, så det gikk dårlig. Prøvde et par ganger før jeg ble fri for strøm.
Heldig! Jeg har Totodile som buddy. 17 candy så kan nok holde på en stund...

1cc628a58f5945101960df96e2aabb8c.png

Det var lenge ja.

På en måte litt irriterende at mer enn 8 timer og 20 minuttet er "bortkastet", får max 50 coins uansett... Har en som har stått 11 timer og noe nå, på en helt tilfeldig "regner med den tas snart men seksåringen kan få sette inn en i en gym for gøy"-greie

Det var lenge ja.

På en måte litt irriterende at mer enn 8 timer og 20 minuttet er "bortkastet", får max 50 coins uansett... Har en som har stått 11 timer og noe nå, på en helt tilfeldig "regner med den tas snart men seksåringen kan få sette inn en i en gym for gøy"-greie
Enig i det. Samtidig fikk jeg aldri 50 pokecoins med det gamle systemet. Hvis dette fortsetter kan jeg kjøpe en ny incubator hver tredje dag!

Jeg var jo heldig de dagene jeg fikk ti, så ja. Jeg får mye mer coins på denne måten!

Enig i det. Samtidig fikk jeg aldri 50 pokecoins med det gamle systemet. Hvis dette fortsetter kan jeg kjøpe en ny incubator hver tredje dag!
Enig der. Men er likevel irriterende når du har fått dine 50 for dagen og har en retur som har stått i halvannen dag, og så får du ikke noe for det [emoji14]

Har spilt tre raid i dag [emoji14] en magicarp,null problem, men tenkte jeg skulle utvikle den og få en bedre gyrados enn jeg har [emoji14] en utviklet totodile, husker ikke hva den hete. Siste var alt for sterklevel 4 med rhydon, og bare en annen som deltok. Har tydeligvis ikke så mange gode vann eller gresspokemon, så det gikk dårlig. Prøvde et par ganger før jeg ble fri for strøm.
Kanskje jeg forsto feil, men får man den Pokémon man raider mot?

Hvorfor får man ikke baller omtrent på pokestop lenger??

Hvordan mener de man skal få tak i baller nå da, de som lager spillet?

Man trenger jo baller skal man få fanget pokemon!! [emoji49]

Hvorfor får man ikke baller omtrent på pokestop lenger??

Hvordan mener de man skal få tak i baller nå da, de som lager spillet?

Man trenger jo baller skal man få fanget pokemon!! [emoji49]
Hadde det vært mulig å gi bort pokeballer til andre spillere så skulle du fått av meg. Noen gymmer nær deg? Får en ekstra pokeball eller to hver gang du snurrer på en gym i samme farge.

Hadde det vært mulig å gi bort pokeballer til andre spillere så skulle du fått av meg. Noen gymmer nær deg? Får en ekstra pokeball eller to hver gang du snurrer på en gym i samme farge.
Ja, er en 300 meter oppe i veien her, men ikke i samme farge.

Er et stop 100 meter borti veien her og, men gidder da ikke stå der hele dagen heller...

Før fikk man jo så mye på pokestop, er visst slutt på det?

Ja, er en 300 meter oppe i veien her, men ikke i samme farge.

Er et stop 100 meter borti veien her og, men gidder da ikke stå der hele dagen heller...

Før fikk man jo så mye på pokestop, er visst slutt på det?
Du får noe for å snurre på gym uansett, bare mer for å snurre på gym i samme farge. Du får også mer ut av pokestopene hvis du går på ti forskjellige. Bonus for å komme innom ti ulike stopp i løpet av en halvtime: http://comicbook.com/2016/08/05/this-pokemon-go-trick-will-get-you-more-items-out-of-pokestops/ Kanskje ikke mulig i ditt område?

Pokestop-runde kan nok være lurt. Merker at det minker på ballene ja så jeg skal prøve å få til det snart. Ta med meg eldstemann bort på gymmen her så kan ha ta den og stoppet, når begge fra samme sted, og kanskje sloss den ut og sette inn vår. Mens jeg handler i morgen eller noe sånn. Da blir han glad.

Back
Topp