Snart klar for party
Kos deg[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart klar for party
Krysser fingrene for deg også [emoji14]Hehhe, de fleste håper vel å slippe[emoji16] så er bare å krysse fingrene! Jeg har 4uker igjen[emoji38] så håper det holder seg vekk for det meste [emoji16][emoji6]
Ja men får vondt i magen. Sinne løser ikke utfordringen [emoji85] Hun så dumt på meg der jeg banna. Ikke så lett alltid..Da hadde jeg også hatt ett lite utbrudd gitt [emoji14] God morgen liksom haha [emoji39]
Ikke morgen lengre [emoji85] Jeg føler meg ok, i dag dro jeg på golfbanen for å få input i hverdagen. Veldig moro, selvom det var krevende, trengte det.God morgen
Hvordan er formen?
Ja, absolutt verdt det om det blir ille. Men gjør ikke vondt på noen måte ennå.. Bare ser det[emoji6]Ja, er jo verdt forsøket, om det kan lindre litt.. [emoji14]
Fælt når det sprenger skikkelig.
Takk [emoji16]krysser fingrene og tærne for oss begge [emoji16]Krysser fingrene for deg også [emoji14]
God morgen alle [emoji173]
God morgen alle sammen
Sitter å netthandler jeg
Ser visst ut som om jeg bør leve siste tiden i dem også.. Ååh den neste måneden kan eventuelt bli veldig veldig lang nå, kjenner jeg.
Men skulle tro man holdt ut lengre gitt nåt man ser hvor senere vi er her... [emoji23] Har nok blitt for mye her og ganske sliten av det også. I hodet hvertfall. Tenker på rushet som følger med [emoji14]
Ja. Jeg er det [emoji23] Gikk rundt hele her og leta etter Trolls også... Fant ikke den da... Snurt for det.
Jeg er utmattet selv om jeg har vært her lite den siste tiden, jegDet er faktisk utmattende å henge her noen ganger ja[emoji23] vi trenger ferie!
Davsr innesko og fotballsko i boks
Håperde varer ett par år![]()
Mannen er på jobb, jeg går rundt og rydder litt - så ligger jeg litt på sofaen.. vasker litt klær, kjører en oppvaskmaskin.. legger klær i trommel, setter på ny vaskemaskin.. rer opp senga, rer opp i bagdelen på vogna (tenkt å ha den klar så vi kan ha den med på sykehuset hvis vi rekker).. pakker litt tøy i fødebagen.. går bare rundt og pusler med forskjellig i dag jeg [emoji28]
Jaja det blir jo omtrent som OJ da,men frøkna 2år yngre enn det![]()
Sånn var det her også, i noen dager (i overkant av ei uke..). Så ble det sprengendeJa, absolutt verdt det om det blir ille. Men gjør ikke vondt på noen måte ennå.. Bare ser det[emoji6]
Vel. Foreløpig ser det ikke ut som om det er noen fare for sprengende varme i nær fremtid, gitt. [emoji23]Like greit å beholde dem på[emoji4]
Håper ikke juli blir for varm for din del!