♡ Skravletråd JUNI ♡

Hehhe, de fleste håper vel å slippe[emoji16] så er bare å krysse fingrene! Jeg har 4uker igjen[emoji38] så håper det holder seg vekk for det meste [emoji16][emoji6]
Krysser fingrene for deg også [emoji14]

Men skulle tro man holdt ut lengre gitt nåt man ser hvor senere vi er her... [emoji23] Har nok blitt for mye her og ganske sliten av det også. I hodet hvertfall. Tenker på rushet som følger med [emoji14]

Det er faktisk utmattende å henge her noen ganger ja[emoji23] vi trenger ferie!

Mannen er på jobb, jeg går rundt og rydder litt - så ligger jeg litt på sofaen.. vasker litt klær, kjører en oppvaskmaskin.. legger klær i trommel, setter på ny vaskemaskin.. rer opp senga, rer opp i bagdelen på vogna (tenkt å ha den klar så vi kan ha den med på sykehuset hvis vi rekker).. pakker litt tøy i fødebagen.. går bare rundt og pusler med forskjellig i dag jeg [emoji28]

Koselig å pusle med sånt da[emoji7]

Kan jeg få en klem? :(

Ja, absolutt verdt det om det blir ille. Men gjør ikke vondt på noen måte ennå.. Bare ser det[emoji6]
Sånn var det her også, i noen dager (i overkant av ei uke..). Så ble det sprengende :( ble liksom ikke noe bedre med tiden..
Men er jo forskjell på alle.

Like greit å beholde dem på[emoji4]
Håper ikke juli blir for varm for din del!
Vel. Foreløpig ser det ikke ut som om det er noen fare for sprengende varme i nær fremtid, gitt. [emoji23]

Back
Topp