Vi er oppe nå. Men ikke kommet særlig langt.
Deilig å ikke stresse da[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er oppe nå. Men ikke kommet særlig langt.
Uff var tidlig,og blir fort vanskelig å sove igjen [emoji53] men godt du sovna litt da[emoji4]Frem til ca kvart på fem så. Da våknet lillemor, jeg ammet. Men slet med å sove igjen. Dillet med mobilen og fikk ikke sove og prøvde og sove og dillet med mobilen, og sovna og... Vel. Rotemorgen.
Mannen vil på tur bare meg og han...Hmm...skeptisk
Gjør det, det er en del på YouTube og om du vil kan man være medlem på onlineyoga.no[emoji2][emoji6]
Høres veldig koselig ut, men tror ikke jeg ville ha klart detHehe ja ser den kunne misforstås. Tur som i reise
Er fantastisk område rett ovenfor Bergen sentrum hvor det går en bane oppGod morgen [emoji4] hva er fløyen? [emoji4]
2 netterHøres veldig koselig ut, men tror ikke jeg ville ha klart det
Ja 2 netter i såfall bare men vet ikkeHørtes koselig ut synes jeg[emoji1]
2 netter er ikke så mye, tenkt brått en uke - og det hadde blitt litt mye2 netter
Ja 2 netter i såfall bare men vet ikke
Men jeg hadde ikke dradd ro netter med mannen nå som yngste er så lita.2 netter er ikke så mye, tenkt brått en uke - og det hadde blitt litt mye
Å.. Jo, det har jeg [emoji85][emoji85] kos dere på tur[emoji16]Ikke hørt om Fløibanen? Vis vedlegget 228192Vis vedlegget 228193Nydelig utsikt, turområder,hindrerløype,lekeparker etc
Tidlig ja, men sånn at det er helt lyst og nesten morgen på en måte...Uff var tidlig,og blir fort vanskelig å sove igjen [emoji53] men godt du sovna litt da[emoji4]
Ja, sliter med at der er lyst både når jeg skal sove på kvelden og blir fort lyst på morran [emoji23] tilvending hvert år [emoji23]Tidlig ja, men sånn at det er helt lyst og nesten morgen på en måte...
Null problem [emoji4]Takk for tips[emoji1]
Vi har hatt 1 natt et par ganger etter vi fikk Lille U, tror ikke det ville vært så veldig mye vanskeligere med en tilMen jeg hadde ikke dradd ro netter med mannen nå som yngste er så lita.
Jeg drar med litt tvil en natt med jobb i slutten av oktober. Da har hun faren.
Fløyen har nydelig utsikt!Ikke hørt om Fløibanen? Vis vedlegget 228192Vis vedlegget 228193Nydelig utsikt, turområder,hindrerløype,lekeparker etc
Det er ikke tenkt så lenge nei. Da hadde ikke mannen foreslått det2 netter er ikke så mye, tenkt brått en uke - og det hadde blitt litt mye
Ja virkeligFløyen har nydelig utsikt!