Gjør så godt jeg kan.
.
Du jobbet bra igår[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør så godt jeg kan.
.
Altså. Snart 20 000!!
Du er rå altså ! [emoji123]Gir meg på 565 innlegg idag![emoji1]
God natt!
Mangler 3 innøegg. Tror vi er safe ! Pusse tenna og sier god natt jeg nå ! Takk for i kveld. Dere er alle fantastiske !
[emoji23][emoji23][emoji23] Heeelt greit det da hahaGod morgen! Jøss, 20 000 innlegg i skravletråden [emoji44]![]()
Det skjer ting mens vi andre sover ser jeg..
Men du er fortsatt med?
[emoji8][emoji8] Må løpe avgårde jeg nå. Får ta powernap hjemme igjen senereMå nok hvile før jobb. Urolig soving i natt og vekket halv 6
Æsj, vi har ikke.fått igamg den nye vaskemaskina vår... Får det ikke tett ved vannslangen.. Må sikkert ha en ny pakning...
Haha jeg sovna kjapt hvertfall. Bare for lite [emoji42][emoji42][emoji23]Håper du har hatt en fin natt søta[emoji1]
Fantastisk så effektive dere er i dag! Føler meg kjempekjip som ikke har hjulpet spesielt til i dag [emoji23]
Nja, spørs på type brød...
God natt [emoji4] orker ikke mer nå[emoji6]
Wow imponerende RonjaR!
Vinduet her står oppe for kattenes del[emoji23]
Også klarer de alltid finne en vei inn, dustene..
Så nærme 20.000 [emoji54]
Ha det fint søta[emoji8][emoji8] Må løpe avgårde jeg nå. Får ta powernap hjemme igjen senere
Fantastisk innsats! God natt!
Hadde visst det...
Tatt plassen min du da,Den siste uka har jeg gått fra 10.plass til 4.plass [emoji23][emoji23][emoji23]