>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ferie etter det?Samme.som mannen her det... Frem.til.i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferie etter det?Samme.som mannen her det... Frem.til.i morgen.
Ja de har akuttimer. Er det ingen ledige så ringer jeg og forklarer.Oioi, håper legen er ledig i morgen
Uff ja. Veldig. Går fortHihi, ja det trengs ofte [emoji23]
Hihi, søtt da [emoji6]Funker noen ganger gitt[emoji12]
Ja flink sånn [emoji173]Godt hun får i seg drikke.
Ja det er litt skummelt sånn på slutten...Mest redd for å spamme jeg[emoji23]
Nææh, traileren var ikke superoverbevisende altså.. Men L ville se. Og det var jo for henne vi dro..Ah ja. Syns ikke den så fristende ut på reklame en gang jeg da [emoji23]
Fikk jo ikke spist i går [emoji23]Hahaha pasta i dag også ja ? [emoji23]
For L i alle fall[emoji28]Den var nok morsom [emoji23]
Du er rå [emoji16]Takk[emoji1] passert 500 nå![emoji1]
God natt [emoji4]Det er riktig
100 innlegg
Rundt tall
God natt![]()
Hehe den er grei [emoji6]Gjerne snap [emoji6]
Er vi i mål?Vi må ha 400 innlegg til. Og et par tråder.
Hørtes mye morsommere ut ja. Men litt skummelt for en 7åring [emoji23][emoji23][emoji23]Nææh, traileren var ikke superoverbevisende altså.. Men L ville se. Og det var jo for henne vi dro..
Om ikke ville jeg dratt på the mummy eller pirates [emoji14]
Eller tegnefilmer.. Litt kjedelig når man bare kan snu seg om og sovne rett etterpå. Uten mareritt og varige men!Det også ja !
Like god tid i dag da? [emoji23]Fikk jo ikke spist i går [emoji23]
Godt det da [emoji4]Ikke så supermange [emoji87] Vet hvertfall at jrg ikke kommer til å høre msnnens snorking i kveld [emoji23][emoji23]
Nei da er det for stort til å klare selv.Er for stort til at han klarer det alene[emoji2] 3,6 meter i diameter..
Hahahaha! Har simpsons. Redder meg alltidEller tegnefilmer.. Litt kjedelig når man bare kan snu seg om og sovne rett etterpå. Uten mareritt og varige men!
Wæææ.323 innlegg og 2 tråder