Okei kjektVet ikke enda, men kanskje besøke tante på hytta [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei kjektVet ikke enda, men kanskje besøke tante på hytta [emoji173]
Best med 1 til det meste. Gjerne en til for å diskutere med da og sånt. Men ja. Å fortelle alt og alt hele tiden tar MYE energi fra enDet er enda mer dustete! Herremin. Da skal man ha 1 (!) Mener nå jeg.
Det tror jeg på [emoji14]Ja blir liv hehe
Jada kan ikke klage![]()
Det gjør jeg [emoji23][emoji23]
Ser den :/ Du er veldig flink som gjør det!Min har ikke energi eller tid. Så må jo. Men hater det som pesten [emoji33]
Selvsagt. Er jeg som hopper i sølepytter og gjør mine barn våte altså ! [emoji23][emoji23]Ja men vi ksn jo være barnslige med dem [emoji23][emoji173]
Ingen assa ? Så glad i den med mangoKlarer ikke like farris [emoji33]
Åhhh tenk ferie med småtrolla fra i morgen [emoji173]️[emoji173]️
Åå. Hørtes ut som en kjekk ferie daMikkelparken,hytten og Østlandet for å besøke familie . Gøteborg . Så 10 dager Kypros i aug
Hehe weeeeDet tror jeg på [emoji14]
Aaw. Enda søtere [emoji7]Ja hun susser og koser den [emoji173]
Jeg er så flink på å hoppe inn. Sist endte det med at jeg visstnok foreslo å lage et tog av vaniljesaus.Ja det gjør vi[emoji23]
Ja er ved sjøen og jeg elsker sjøen [emoji173]Okei kjekt![]()
Skikkelig også. Men prøvd og feila nå [emoji23]Uff da[emoji58] er så kjedelig når det man lager ikke blir noe godt [emoji46]
Jada litt av hvertÅå. Hørtes ut som en kjekk ferie da![]()
Det går an [emoji14] De må bare være litt mer kompetente enn frem til nå [emoji23]
Js det er jeg enig i. Men blir så mye surr og tull...Best med 1 til det meste. Gjerne en til for å diskutere med da og sånt. Men ja. Å fortelle alt og alt hele tiden tar MYE energi fra en
Åhhh herligJa er ved sjøen og jeg elsker sjøen [emoji173]
Heldigvis. Det skjer ikke igjenSå noe lærte du[emoji12]