♡ Skravletråd JUNI ♡

Høres koselig ut[emoji1]

Den tradisjonelle markeringen er en plass i fjæra der mine besteforelre begynte å være på slutten av 60-talet med sine barn og etterhvert barnebarn. Og nå er ine besteforelre døde, de fra den siden som begynte dette (JEg har jo farmor igjen, men det var mormor og morfar som begynte selv om farmor og farfar også har vært der en del år da jeg var unge)

Vi har stort sett vært noen av oss der hvert år siden, noe varierende ettersom det ble litt nye tradisjoner med en ny generasjon sviger-folk inn og for ti år siden kuppet jo jeg hele greia og holdt alle sammen borte derfra.

Vi har hatt det veldig kosleig, hatt med venner noen år og en tidvis gasnske stor gjeng.

Blir det ikke det i morgen pga været er planen for en god del av oss å ta det igjen en dag med opphold til uka. Det er meldt meget brukbart på lørdag, men da har sønnen til kusina mi fireårsdag så da skal vi i selskap. Men sånn mandag eller tirsdag kasnkje... bonus for min korpsgutt som elsker sånne ting men er bortreist.... blir det til uka får han være med på det. Selv om det ikke er heeeeelt det samme en annen dag da så tror jeg det blir bra koselig likevel.

Værmeldingene varierer om hvorvidt det ska være litt eller myyye nedbør i morgen så vi ser det litt an...

Back
Topp