♡ Skravletråd JUNI ♡

Høres koselig ut uansett da :) Ja, parker koster... Og tar tid. Men fint er det. Jeg liker dyreparken.

Jeg liker dyreparken veldig godt. Hunderfossen har vi vært i mange ganger, det er passe dagsreise fra svigermor, dyreparken blir med overnatting. Dyrere, men mer FERIE

Vi har litt sære Mat gjester så det blir burger på grillen og fritert potetbåter ( hjemmelaget) [emoji14]

Men nei feirer det ikke i år. Har nok med alt som skal gjøres

Vi markerer tradisjonelt sett absolutt, men med været som er meldt er det mulig vi ikke reiser dit vi pleier (i fjæra) og heller bare blir hos mine foreldre. Det blir jo bare meg og jentene, mannen og sønnen drar på korpstur. Mine foreldre skulle også vært der vi evt skal, så vi gjør det de gjør

Vi har ikke feiret så mye etter vi fikk barn[emoji4] skal få med oss et bål i år!
Vi sloss heftig mellom taco og grilling i morgen[emoji23]

Hehe, grilling er et must for oss.

Trolig handler jeg inn det som er tradisjon for meg. Noe svin, noe okse, noe kylling, lager spyd. Salat til, og baguetter som stekes og pakkes i alu folie og håndkle. I alle fall om vi drar i fjæra, om pappa setter opp grilen i garasjen gunnet nedbøren som muligens er litt heftig, ja da kan vi steke dem inne på kjøkkenet til mamma og pappa der og da :) Også en pakke pølser sm skal grilles på bål. Om altså det ikke blir grillen i garasjen...

Hehe, grilling er et must for oss.

Trolig handler jeg inn det som er tradisjon for meg. Noe svin, noe okse, noe kylling, lager spyd. Salat til, og baguetter som stekes og pakkes i alu folie og håndkle. I alle fall om vi drar i fjæra, om pappa setter opp grilen i garasjen gunnet nedbøren som muligens er litt heftig, ja da kan vi steke dem inne på kjøkkenet til mamma og pappa der og da :) Også en pakke pølser sm skal grilles på bål. Om altså det ikke blir grillen i garasjen...

Høres koselig ut[emoji1]

Back
Topp