>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Tror ikke det nei. Om man ikke kan ta av hele greia evnt. Men hørtes jo tungt ut det ogsåJa blir det, finnes vel heller ingen god måte å jobbe over stekeplata på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det nei. Om man ikke kan ta av hele greia evnt. Men hørtes jo tungt ut det ogsåJa blir det, finnes vel heller ingen god måte å jobbe over stekeplata på
Jupp som alltid eller han har fri imorgen da [emoji4]Er H på jobb?[emoji2]
Nei ikke akkurat lett, og innebygd stekeplate så får ikke vekk den heller [emoji13]Tror ikke det nei. Om man ikke kan ta av hele greia evnt. Men hørtes jo tungt ut det også
Om jrg kjøper sånt kun han liker varer det i mnd [emoji23][emoji23][emoji23] Han er rar !Jeg å gjør det[emoji6] mannen her er samme[emoji6] tar noen ganger en pose til hver av oss, så når hans er tom er det synd for jan... For blir så irritert når han spiser små godt han egentlig ikke liker bare fordi det er i posen.. Har jo putta det der fordi jeg liker det, og tar alltid mindre av dem typen når bare jeg spiser det og da blir det ingen til meg[emoji23]
Men nå er den fiksa. Så da er det jo godt !Nei ikke akkurat lett, og innebygd stekeplate så får ikke vekk den heller [emoji13]
Ikke funnet nle veldig spennende, men er jo en del salg men ikke på det jeg skal ha, og har vært flink og ikke handle masse jeg ikke skal ha [emoji6] [emoji122]Kos deg på byen[emoji2] si ifra om du finner noe kult![emoji23]
Jeg slappet av hjemme idag...snart hente gutta[emoji2]
Men så bra[emoji16][emoji16] da er det jo liiiv[emoji16][emoji16] min å piper å holder på[emoji23][emoji23]Damer mobilen min piper og vibrerer som bare det [emoji54] må nok skru av varsler [emoji23]
Ja takk og lovOoh, det er ikke lenge![emoji173]️
HahahaDamer mobilen min piper og vibrerer som bare det [emoji54] må nok skru av varsler [emoji23]
Ja det var sent gitt [emoji14] folk starter jo på sommerferie nå [emoji23]Bytte dekk vel [emoji23] Manen er litt sent ute
Ja heldig som rekker et par måneder på sommerdekka [emoji23] Må minne han på alt. Litt slitsomt til tider. Han ringte i går, byttes i dag. Det kunne lett vært gjort for et par måneder siden også.Ja det var sent gitt [emoji14] folk starter jo på sommerferie nå [emoji23]
Helårsdekk da?Ja heldig som rekker et par måneder på sommerdekka [emoji23] Må minne han på alt. Litt slitsomt til tider. Han ringte i går, byttes i dag. Det kunne lett vært gjort for et par måneder siden også.
Bare å kjøre på, ser ikke så ille ut det?3525 innlegg igjen
Syns ikke det. Kikke gjennom den fra i går for å sammenligne tidspunkt tenkte jegBare å kjøre på, ser ikke så ille ut det?
For 21 timer siden hadde vi akkurat samme antall innlegg igjen faktisk. Så vi er foran i dag da.Bare å kjøre på, ser ikke så ille ut det?