>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så veeldig [emoji23]Hahahha [emoji23] Avslørt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så veeldig [emoji23]Hahahha [emoji23] Avslørt
Herlig. Filmen er ferdig. Så nå løper de opp og leker![]()
Uff ja. Tegneserier er punktet mitt. Er noe med Disney og sanget altså. Tar aaalt inn jeg [emoji23]Blir fort engasjert da[emoji7]
Er jo det. Får gi hint [emoji23][emoji23]
De kan når de vil [emoji14]Flinke jenter du har[emoji1]
Uff ja. Tegneserier er punktet mitt. Er noe med Disney og sanget altså. Tar aaalt inn jeg [emoji23]
Deilig da [emoji173]Lunsjtid her nå![]()
Nå hadde det smakt med skillingsbolle gitt [emoji23][emoji23]Gjør det[emoji23] så begynner han nok å lure!
Kjedelig om alle er like. Men da vet du hvordan jeg ligger snn om vi hadde havna på kino [emoji23][emoji23]Vet om flere som er som du[emoji1] jeg har aldri hatt interesse for tegnefilm jeg....dessverre...[emoji849]
Nå hadde det smakt med skillingsbolle gitt [emoji23][emoji23]
Kjedelig om alle er like. Men da vet du hvordan jeg ligger snn om vi hadde havna på kino [emoji23][emoji23]
Det er sant. Mange 70 og 80 og 90-åringer er sprekere enn meg i allefall. Hehe.Nååja......
Mange 70åringer som er kjempespreke. [emoji23][emoji56]
Nei, men.. Man er jo heldigvis ikke gammel bare fordi det knaker her og der, eller organene svikter litt da.. Det kan jo skje alle [emoji106]
Får handle litt. Barn gadd ikke være med. Straks tilbake [emoji14]
Ja det synes jegKult [emoji41]
Fin mage og pus også [emoji173]Kult [emoji41]
Nei.. Også har jeg så vondt, så nåde den som ikke er på godfot i dag [emoji23][emoji85]Ikkr gøy å gå i svima hvertfall
Er litt sånn selv [emoji14]Fryktelig. Jeg hulka mer enn barns under Den lille dinosaur. Og det var kino [emoji23][emoji23]
Hehe deilig når de kan klare seg litt selv daFår handle litt. Barn gadd ikke være med. Straks tilbake [emoji14]