>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Liker den til nå. Jeg og minste leste nettopp boka da. Så hu vet jo litt da.Hva syns dere?
Men oppslukte er de og koser deg med frukt. Nesten spist opp alt i isboksen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker den til nå. Jeg og minste leste nettopp boka da. Så hu vet jo litt da.Hva syns dere?
Så veldig også [emoji1]Og det er viktigst! [emoji4]
Ja? Hva gråter du av da? [emoji23] Jeg gråter ikke av fødeavd og slikt noe. [emoji23]Også tegnefilmer da [emoji54]
Hahaha neiiiida. Jeg skal snope selv. Det skal jeg. Og mye bedre snop [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] du får si ifra til han [emoji6]
Så bra [emoji6]Liker den til nå. Jeg og minste leste nettopp boka da. Så hu vet jo litt da.
Men oppslukte er de og koser deg med frukt. Nesten spist opp alt i isboksen nå![]()
Før barn ingenting, nå vel i rett humør så absolutt alt slitsomtJa? Hva gråter du av da? [emoji23] Jeg gråter ikke av fødeavd og slikt noe. [emoji23]
Takk og lige mådeHa en fin dag [emoji171]
[emoji23][emoji23][emoji23]Hahaha neiiiida. Jeg skal snope selv. Det skal jeg. Og mye bedre snop [emoji23]
hmm jaFor lite her også [emoji23] Slik er det visst blitt og skal være
Kos deg med lunsjLunsjtid her nå![]()
Det høres veldig bra utJa gjorde detHu har nå fått fyllt opp 8 flasker blod for videre sjekk. Fått papir og fylle ut på egenhånd hjemme. Har fått skrevet ned maaaasse. Nå ser det faktisk ut som ting kan skje ! [emoji1]
Ja bare jobb i morgen også nå..så er det 4uker ferieHa en fin dag på jobb, snart ferie når [emoji16]
Jo takkKos deg med lunsj
Vaiana på tv og en stor frukthaug. Oppkutta ja på bordet. Banan, eple, appelsin og vannmelonGlade barn. Glad mamma
![]()
Jeg, magen og katta tar livet med ro på sofaen i dag [emoji4]![]()
Ja. Jeg er trøtt og lat nå og det har jeg egentlig ikke tid til
Underkant av 8 uker![]()
Ser denFør barn ingenting, nå vel i rett humør så absolutt alt slitsomt
Dumme tegnefilmer. Gråter allerede jeg [emoji23][emoji23]