Det er nok innafor![]()
Det tror jeg også![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok innafor![]()
Dette er en god start på dagen også. Vi får samlet litt nå på morranHadde over 1200 innlegg her når jeg sto opp idag![emoji33][emoji1]
HahahhaHan trenger du vel ikke bysse i søvn igjen?![emoji23]
Tullet henne med deg? For jeg hadde blitt så sint [emoji23][emoji23] Men så flott at noe skjer! Har hun sendt henvisning noe sted da? [emoji171]Første hu sa når jeg kom inn var at det var bare 10 min igjen. Jeg bare. Nei ! Jeg har bestilt 30. Skal ha 30 ! [emoji33]
Fikk 30 [emoji23] Tom en klem [emoji23][emoji23] Tror hu så på meg hvs jeg følte ja haha..
Men nå venter jeg på å ta tusen blodprøver gitt. Fått papir med hjem og alt
Endelig skjer det noe ! Noe stort.
For lite her også [emoji23] Slik er det visst blitt og skal væreJoda, men ble for liteDer da?
Hahaha. Fantastisk!Haha jeg har en en slik jente på besøk ogsåhun hopper ut i bassenget i dag tidlig 12 + overskyet og det regnet. Men sommerferie er sommerferie [emoji14]
Varmt her og. Puh. Ååååh, hehehe. Ja da har du litt å henge fingrene i. Gammel er han?Varmt her i Vestfold. Men travelt. Har fult program og en tass som har funnet ut at hele verden ligger for hans føtter og en mamma som ikke klarer å løpe like fort som han gjennom dagen *gliser*
Dette er en god start på dagen også. Vi får samlet litt nå på morran![]()
Varmt her og. Puh. Ååååh, hehehe. Ja da har du litt å henge fingrene i. Gammel er han?Varmt her i Vestfold. Men travelt. Har fult program og en tass som har funnet ut at hele verden ligger for hans føtter og en mamma som ikke klarer å løpe like fort som han gjennom dagen *gliser*
Ja gjorde detGikk det fint hos legen?
[emoji23][emoji23][emoji23] ja det hørtes praktisk ut [emoji4]Fort gjort å bare bli sittende [emoji23]
Jeg savner en vaskemaskin for gravide. Bare legge seg naken inn og komme ut ren. Uten sentrifuge da, ville vært dumt.
... Dusjing er syykt tiltak for tiden...
Haha. Men du er ikke så gammel da [emoji171] Føler meg gammel selv jeg med hjertetrøbbel og hovne føtter [emoji23][emoji23]Føler meg skikkelig gammel allerede, har sånne.. Støttegreier til knær, og til nakke liggende (kan slite med knærne etter lange bilturer etc, og har våknet opp med stiv nakke som har vært smertefullt i opp til ei uke før [emoji28]).
Sååå.. Støttestrømper i tillegg... [emoji85]
Haha. Men du er ikke så gammel da [emoji171] Føler meg gammel selv jeg med hjertetrøbbel og hovne føtter [emoji23][emoji23]Føler meg skikkelig gammel allerede, har sånne.. Støttegreier til knær, og til nakke liggende (kan slite med knærne etter lange bilturer etc, og har våknet opp med stiv nakke som har vært smertefullt i opp til ei uke før [emoji28]).
Sååå.. Støttestrømper i tillegg... [emoji85]
Hadde vi hatt basseng. Må i den kalde sjø [emoji23]Haha jeg har en en slik jente på besøk ogsåhun hopper ut i bassenget i dag tidlig 12 + overskyet og det regnet. Men sommerferie er sommerferie [emoji14]
Det ble skravlet skikkelig på slutten derGod morgen! Her var det sånn 1100 uleste innlegg i skravletråden gitt..! Mektig imponert!!
Haha, uff.. Ikke lett å være plaget! [emoji14]Haha. Men du er ikke så gammel da [emoji171] Føler meg gammel selv jeg med hjertetrøbbel og hovne føtter [emoji23][emoji23]
Håper du våkner opp iløpet av dagenSov ganske godt. Men så trøtt da :O
Uff det er jo så sant også [emoji23][emoji23][emoji23] hahaha. Uff klarer ikke slutte nåHahaha. Jeg også.
Hu gjorde jobben i dagLykke til! Nå må hun for søren meg sende deg et eller annet sted... [emoji171]
Ikke enda. For det er så masse å ta tak i først. Deriblant blodprøver og historier og alt. Så forhåpentligvis fører dette en vei daTullet henne med deg? For jeg hadde blitt så sint [emoji23][emoji23] Men så flott at noe skjer! Har hun sendt henvisning noe sted da? [emoji171]