Endelig gravid igjen <3

Frk.SB

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Sensommerbarna 2019
Jeg er ikke helt sikker på hva dette blir for noe, men tenker at det kan være greit å ha et sted å skrive litt om mine tanker, følelser og frustrasjoner....

Jeg er 35 år og bor med sambo og vår sønn på 6 (27/7). Vi kjøpte drømmehuset i Nov 2016, pusset opp en del, men har fortsatt en del prosjekter som det må spares litt til =)

Jeg ville egentlig ha barn med relativt liten aldersforskjell, men det var ikke sambo klar for =( Vi har ikke brukt prevansjon siden han kom til, og etter to år fikk jeg beskjed om at jojo, skjer det så skjer det, men han ville ikke "prøve" på noe.... Jeg har siden det kartlagt og fulgt nøye med på el, men uten hell... Før jul 2016 sa han endelig at han godt kunne tenke seg en til og jeg fikk grønt lys til å gå til legen å få litt hjelp.
Jeg ble kjapt henvist til gyno og der fikk jeg PergoTime som skulle hjelpe til med el. Tre runder fikk jeg, så helt sikker på at jeg i alle fall måtte har to eller tre.... Men jammen så satt den etter første runde. <3 Da var jeg akkurat passe overrasket... Det tror jeg også er grunnen til at jeg har litt vanskelig for å forstå at det faktisk er noe der. Var inne til kontroll uka etter at jeg testet positivt. Så eller hørte ingenting da, men han påsto at alt var som det skulle så da må jeg vel bare tro på det. Jeg skal tilbake 6/6 og håper da å i alle fall høre hjertelyd <3
 
Uff i dag irriterer den forsterkede luktesansen meg. Jeg jobber i et gammelt bygg og i nabolokalet her går kloakken stadig tørr, det STINKER!! *grøss*
 
Her var det brått en ny dagbok å lese :D

Gratulerer med spiren.
Og stor aldersforskjell er bare koselig det også.
Jeg har 5 å rmellom mine. Og får nye 5 år mellom minsten og babyen :p
 
Tusen takk jenter, dette er spennende! Og aldersforskjellen er ikke så skummel lenger når jeg ser hvor lykkelig storebror ble da han fikk beskjeden! =)
 
Klage klage klage....
Markedsdag i dag hvilket betyr 12 timers arbeidsdag, alene på jobb i 35 grader... Phu!
 
12 uker!! :happy093 Endelig!!:Heartred

Også er storebror 6 år, endelig! Lykken er lykkelige barn, og det var en STOR kar som kom til barnehagen med et stort brett nybakte muffins i dag! :Heartblue Mammahjertet, som også er stappfullt av hormoner, brister nesten av stolthet:love7

Og i morgen skal vi på tul! Både mannen og storebror skal være med! Som jeg gleder meg!
Dette er rett og slett bare en sånn dag, en lykkelig dag jeg skal NYYYYYTE!!

Håper alle får en like deilig dag som meg! :Heartred
 
Sprell levende, perfekt liten baby!! Så full av energi at det var vanskelig å få bilde for h*n lå ikke rolig... ❤ For en lykke!!
Og verdens stolteste storebror fikk eget bilde av jordmor og konstanterte fornøyd at " Baby ligner på en viking!!"
 

Vedlegg

  • received_10158904772190501.jpeg
    received_10158904772190501.jpeg
    192,1 KB · Visninger: 20
Sprell levende, perfekt liten baby!! Så full av energi at det var vanskelig å få bilde for h*n lå ikke rolig... ❤ For en lykke!!
Og verdens stolteste storebror fikk eget bilde av jordmor og konstanterte fornøyd at " Baby ligner på en viking!!"
Gratulerer! Godt å komme over uke 12 :)
 
Uff, fikk nettopp beskjed om at en nær venn av familien er gått bort i natt, det blir begravelse fredag om en uke... Da skal jo jeg i bryllup... Jeg rekker begge deler for begravelsen er kl 13, og bryllup kl 15, men... Hår og sminke kan være gjort til kl 13, men med alle mine hormoner blir det garantert mer tårer enn ønsket... Kan jeg gå i begravelse ferdig pyntet til bryllup, bare bytte kjole?
Hmmm. Her fikk jeg litt å fundere på....
 
Uff, fikk nettopp beskjed om at en nær venn av familien er gått bort i natt, det blir begravelse fredag om en uke... Da skal jo jeg i bryllup... Jeg rekker begge deler for begravelsen er kl 13, og bryllup kl 15, men... Hår og sminke kan være gjort til kl 13, men med alle mine hormoner blir det garantert mer tårer enn ønsket... Kan jeg gå i begravelse ferdig pyntet til bryllup, bare bytte kjole?
Hmmm. Her fikk jeg litt å fundere på....

Ja, det kan du... :)

Mulig at sminken bør fikses på i etterkant, ja :)
 
Ahhhhhhhhh
Dette ser ut til å bli min egen klage tråd!
Vi er to ansatte i butikken her jeg jobber, er nå inne i sjefens 3. (og siste) ferie uke, hvilket betyr at jeg har jobbet 6 dager i uken... I dag kommer han inn og forteller at legen har sykemeldt ham ut oppsigelsestiden hans (ut sept.) Så han kommer ikke tilbake på jobb.... Jeg som hadde ledet meg SÅ til noen fri dager(jeg jobber vanligvis 70%) og ikke minst ferien som skulle være fra uke 30. Spent på hva hovedkontoret gjør nå...
 
Ahhhhhhhhh
Dette ser ut til å bli min egen klage tråd!
Vi er to ansatte i butikken her jeg jobber, er nå inne i sjefens 3. (og siste) ferie uke, hvilket betyr at jeg har jobbet 6 dager i uken... I dag kommer han inn og forteller at legen har sykemeldt ham ut oppsigelsestiden hans (ut sept.) Så han kommer ikke tilbake på jobb.... Jeg som hadde ledet meg SÅ til noen fri dager(jeg jobber vanligvis 70%) og ikke minst ferien som skulle være fra uke 30. Spent på hva hovedkontoret gjør nå...
Fikset hovedkontoret noe..?
 
Fikset hovedkontoret noe..?
Joda, jeg fikk to uker freie, og lovnad om en til en uke senere, men nå kan det se ut til at jeg må jobbe noen dager den uka allikevel... Vi får se, det er vist underbemmanning hele veien... *knurr*
 
Back
Topp