Barn som kommer seg ut av bilstolen

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, så er vi der.. Med et barn som klarer å bryte seg ut av fem-punktsbeltet sitt. Det er bare sånn jeg tidligere har hørt om via-via, men aldri tenkt kunne skje i virkeligheten. JODA, det kan skje, både om man strammer nok og at man gjør alt "riktig".. Fordommer trukket tilbake, kamelen svelget. Så, noen med erfaring på hvordan man løser slikt?Det er et britax multi tech-2 sete.

Man får kjøpt på babyutstyrsbutikker sånn klips du fester bilbelte med for å unngå at ungen får sneket seg ut av beltet.
Leste en plass at det ikke var lov å bruke sånt, men ser at det selges på alle babyutstyrsbutikker.

Last edited:
Man får kjøpt på babyutstyrsbutikker sånn klips du fester bilbelte med for å unngå at ungen får sneket seg ut av beltet.
Leste en plass at det ikke var lov å bruke sånt, men ser at det selges på alle babyutstyrsbutikker.

Jeg trodde også at det ikke var lovlig, men vet at det selges.. Men takk for tips! :)

Jeg bruker slik til å holde beltene på plass, jeg har to sånne unger [emoji5]
Det er lov, til og med anbefalt.
Ikke noe problem å få ungene ut under ulykke, er bare plast som ryker om man bruker litt makt[emoji1]

kjøpte besafe beltesamler :)
samler beltene med klips så det tar 2 sekunder å få den av om selene må av i en sabla fart

Ja, da ser det ut som om det blir beltesamlere som blir løsningen... Takk for svar! :D

Ser du allerede har fått anbefalt beltesamler[emoji5] det har vi og den fu ker helt supert[emoji106]

Hadde beltesamler. Evnt satt en bak for å rette på beltene hver gang. Helst langtur da

Beltespenne måtte kjøpes her siden hun altid brøt seg ut i det vi kom ut på mororveien

Back
Topp