Hjertelyd ❤

kork

Forelsket i forumet
Hørte hjertelyden for første gang med doppler❤❤ Så fantastisk å vite at det er liv i magehuset, og at jeg ikke har innbilt meg hele graviditeten :D Noen flere som har hørt hjertelyd (utenom TUL)?

Så koselig og betryggende ❤ Jeg er 9+3 å kan ikke høre det enda. Er jo veldig tidlig, men siden jeg har den liggende fra forrige svangerskap så klarer jeg ikke la vær å prøve :) Får prøve igjen i neste uke :) Hvor langt er du på vei?

Så koselig og betryggende ❤ Jeg er 9+3 å kan ikke høre det enda. Er jo veldig tidlig, men siden jeg har den liggende fra forrige svangerskap så klarer jeg ikke la vær å prøve :) Får prøve igjen i neste uke :) Hvor langt er du på vei?

Jeg er 9+6, så er rimelig tidlig ennå her også. Er tredjegangs, så kjenner godt hvor livmoren er. Litt lettere å finne da kanskje? :) Prøvde såvidt doppleren for et par dager siden, men da hørte jeg bare min egen hjertelyd.

Ja, jeg hører den jeg også ❤️ Lyttet nettopp, og da hørte jeg at den sparket/slo der inne. Det hørtes veldig godt! 11+1 i dag

Åååå. Jeg har så lyst til å høre. Hadde ikke doppler sist. Følte aldri behov for det. Men denne gangen er jeg så nervøs for at noe skal være galt at jeg nesten ikke klarer å vente fra ul til ul/ legetime på å få bekreftet at det fortsatt er liv. Så vurderer virkelig å høre med en venninne som har en doppler om jeg kan få låne den.

Er det vanskelig å finne hjertelyden når man aldri prøvd før? Er andregangs, så vet jo godt hvor jeg finner livmoren. Men er så redd for at jeg skal bli mer engstelig om jeg ikke finner den...

Åååå. Jeg har så lyst til å høre. Hadde ikke doppler sist. Følte aldri behov for det. Men denne gangen er jeg så nervøs for at noe skal være galt at jeg nesten ikke klarer å vente fra ul til ul/ legetime på å få bekreftet at det fortsatt er liv. Så vurderer virkelig å høre med en venninne som har en doppler om jeg kan få låne den.

Er det vanskelig å finne hjertelyden når man aldri prøvd før? Er andregangs, så vet jo godt hvor jeg finner livmoren. Men er så redd for at jeg skal bli mer engstelig om jeg ikke finner den...

Om du tar deg litt tid, og bruker godt med f.eks aloe vera, så kan du fort finne den :happy: hvor langt er du på vei?

Jeg har så lyst på Doppler, men har ventet med å kjøpe siden jeg ikke er nådd 12 uker enda... Er annengangs og hadde egentlig ikke behovet første gang, men nå hadde det vært godt for nervene også tror jeg storebror hadde syntes det hadde vært kjempe gøy! :rolleyes:

Jeg klarte å finne hjertelyd med doppler hjemme i dag[emoji7][emoji173]️ Er 9+5.
Var på ul tidligere så da fikk jeg vite hvor gullet lå. Mannen fikk høre det også[emoji173]️

Jeg hørte også hjertelyden hjemme ifra 9+4 eller 5 [emoji3][emoji7] Er så koseli å høre det lille hjerte slår [emoji173]️

Klarte å høre hjertelyden for første gang i dag med doppler, er 13+1. Kjøpte den for et par uker siden, og har prøvd to ganger uten å finne så ble veldig glad no! [emoji4]

Er førstegangs og var mye lengre nede enn forventet, så sikkert derfor jeg ikke har klart å finne den før [emoji854]

Jeg hørte i dag, 9+0 :) Hadde ikke regnet med å høre den så tidlig! Knøttet ligger nok bra til ;)

Jeg hørte hjertelyden i dag med doppler, 13+1[emoji7][emoji173]️[emoji7] Har morkaken foran, så var egentlig forberedt på at jeg måtte vente enda lenger [emoji2]

Jeg fant hjertelyden idag[emoji7][emoji7]10+6[emoji176]

Så heldige dere er! Jeg aner ikke hva slags utstyr fastlegen min har, jeg skal på første kontroll nå på fredag. Drømmen hadde vært om hun hadde dratt frem ul-utstyr eller noe lignende.:rolleyes: Jeg tror legen min tar det rimelig kuli angående ul og sånt, så tviler på at hun kommer til å strekke seg for å gjennomføre noe sånt. Hun er helt super altså, men jeg er en type a personlighet, og hun er helt motsatt:p

Back
Topp