7 av tror jegDer har vi vel alle dagene snart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 av tror jegDer har vi vel alle dagene snart?
Haha. Uff. Tussi altså, ja..Nei. Han sier ikke så mye. Blir mer som Tussi. Noe smågretten og rolig [emoji23]
Må nesten det [emoji13]Haha da må du nesten lage deg da
Hahaha mannfolkting det da [emoji23]Han høres ut som min sambo.
Det gjorde deKjempe. Siste 1000 gikk jo raskt sånn sett [emoji14]
Så flott. Det er så kjipt å få den følelsen [emoji14]Yep. Vi hadde faktisk en hel masse.. Så tok med tre ruller til badet.
Ikke så ille hornhinner jeg.Jeg og. Men aller verst er hornhinnene [emoji14] Får ikke bruke linser engang.
Natta kengu [emoji171]Nei nå må jeg sove
Takk for god innsats!
Det kan du siWow!!
Ja fornøyd med det [emoji4]Vra jobba
Er med du ogspLite innsats herfra så all ære til dere
Nei de dovner også stikker det i dem som når foten soverVibrerer de? [emoji23]
Har du kattespor også? [emoji1][emoji1] Er dr spredt rundt på armen eller? Hvorfor må de bort? Eller ikke må. Men hvorfor vil han ha de bort?He he ja, men vil ha den og sommerfuglen på armen bort da egentlig [emoji54] katte sporene mener mannen kan få bli [emoji23][emoji23][emoji23]
Jupp det stemmerFor rundt tall?
Hehhe. Rundt tsll?Eller nei 4 innlegg til
Ingen som tok stat ved midnatt?Ikke jeg heller
Da har vi jo jobba godt! Bare synd deg ikkd gikk helt...Over 18 000 i nnlegg i tråden
Sove godt !! I like måteNei nå må jeg sove
Takk for god innsats!
Vi måtte. De gadd ikke prøve få nett hos oss der.. De hadde nettleveranse der for 8 år siden ++, men NÅ var det visst umulig. Så. Vi valgte selvsagt bort dem nå..Huff ja det er ikke noe å ha ihvertfall. Vil aldri tilbake til den selv!
Natta søre du ❤❤❤Natta kengu [emoji171]