>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha. Nei egentlig. Sofaen er god! Men senga best. Og kjøligere [emoji7]Det gjør jeg også men snorkende mann vel kanskje sofaen ikke er så ille [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Nei egentlig. Sofaen er god! Men senga best. Og kjøligere [emoji7]Det gjør jeg også men snorkende mann vel kanskje sofaen ikke er så ille [emoji23]
Haha, vi glemte det [emoji23]Skulle jo jage deg fra 23 jo [emoji23] Jrg var ikke god !
Han høres ut som min sambo.Nei. Han sier ikke så mye. Blir mer som Tussi. Noe smågretten og rolig [emoji23]
He he ja, men vil ha den og sommerfuglen på armen bort da egentlig [emoji54] katte sporene mener mannen kan få bli [emoji23][emoji23][emoji23]Enda bedre [emoji7]
Yep. Vi hadde faktisk en hel masse.. Så tok med tre ruller til badet.Haha. Den følelsen.
Og det er litt dumt...Ingen tvil om det
Jaa. Begge veier egentligGreit med noen til ja...
Lær deg noe selvbeherskelse kvinne ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Jeg klarer aldri ta bare en bit..
Vibrerer de? [emoji23]Bare littegrann da [emoji23] Særlig når det skjer med leppene. Haha.
Du skulle jo det [emoji6]Er ikke gått enda jeg heller [emoji23]
Kjøpe nei..Har ikke rabarbra og nekter å kjøpe [emoji23]
Tenker på en fromasj kake og muligens pavlova eller marsipan [emoji4]
Tja liker det varmt jeg daHaha. Nei egentlig. Sofaen er god! Men senga best. Og kjøligere [emoji7]
Så du blir lang i armene når du ser på mobilen du da [emoji16]Langsynt jeg.![]()
Haha usj. Var det da...Ikke lett å vite.... Derfor klarer jeg ikke helt å slutte...
Ingen som har sjekket?Spendt på tallene altså
Bra i alle fallOver 18 000 i nnlegg i tråden
God natt snuppa [emoji173]️Nei nå må jeg sove
Takk for god innsats!
Vi er håpløseHaha usj. Var det da...