Haha. Den følelsen.YES! VI HAR DOPAPIR! fikk nesten panikk her nå.. [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Den følelsen.YES! VI HAR DOPAPIR! fikk nesten panikk her nå.. [emoji85]
Er ikke gått enda jeg heller [emoji23]Ser den! Får prøve å legge noen innlegg før jeg legger meg jeg
Er ikke glad i skive [emoji23]Skive? Noe kjapt?
Jeg og. Men skal gruble litt.Men er tom.for ideer...
Ikke om han får klage på hvor syk han er engang?Han kan ikkr skravle. Bare når han er full [emoji23]
Målet om trådene ogsåLeser at flerd nesten har dårlig samvittighet for å ikke kunne sitte på forumet hele dagen og kvelden og set syns jeg ingen skal ha.. Skal jo gjøre det man vil og bruke forum når man vil... Men er jo en utfordring så skal ikke være enkelt og syns det er en super innsats fra de som er her.. Er ikke akkurat mange til tider... Og vi klarte ihvertfall mål 3 i dag[emoji16][emoji16]
Må ha..er nærsynt så.det holder.Har aldri brukt det. Har kun lesebriller da
MhmHåper vi fpr tall snart
Har ikke rabarbra og nekter å kjøpe [emoji23]Du kan lage rabarbrakake [emoji23][emoji7]
Vet ikke hva jeg tenker om morgendagen...Ja veldig..
Auda. Kjedelig bivirkningJa eller. De sover ikke helt sånn. Det er mer en sånn krampe/prikking. Fryktelig vondt og en bivirkning av medisiner.
Nei.. Nå er den 7 over...Ikke mye det
Eller mulig sara sover
Det er denNei.. Nå er den 7 over...
Foretrekker senga... [emoji23]Mhm, eller sofaen?
Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] Kjipt.YES! VI HAR DOPAPIR! fikk nesten panikk her nå.. [emoji85]
Ja, er sånn krampe følelse samtisig som det stikkerUtrivelig gjerne
God du erJa det er sant. Jeg er uansett oppe å legger innlegg.