>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
En bit da. Ikke hele plata [emoji23]Tjææææææ. Litt [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En bit da. Ikke hele plata [emoji23]Tjææææææ. Litt [emoji23]
Jeg ogdå!Lurer heg også på
Men er tom.for ideer...Nei, er ikke det. Skulle kanskje hatt KJEMPEengasjerende tråder å slenge ut på morran eller noe......
GoodyIngen fare gitt
Mhm, eller sofaen?Veldig. Får ts headset i natt igjen
Det gjorde viLeser at flerd nesten har dårlig samvittighet for å ikke kunne sitte på forumet hele dagen og kvelden og set syns jeg ingen skal ha.. Skal jo gjøre det man vil og bruke forum når man vil... Men er jo en utfordring så skal ikke være enkelt og syns det er en super innsats fra de som er her.. Er ikke akkurat mange til tider... Og vi klarte ihvertfall mål 3 i dag[emoji16][emoji16]
Er det? Tøfft daHehe ja fargen er vist inspirert av håret mitt [emoji6]
Ja det er sant. Jeg er uansett oppe å legger innlegg.Nei når helt nøyaktig klokkeslett tamara bruker? Tenk om det er fra 01 plutselig. Og da har vi jo enda mer å gå på egrntlig
Håper vi fpr tall snartJeg ogdå!
Hm. Spennende.For 8 min siden... Hvordan er ståa ved midnatt?
Ja det er litt rart... Noen få som utgjør en forskjell...Rart å tenke på.
For det viser både hvor mye en kan bety
Og hvor rolig det over det meste av forumet er, når det er en håndfull skravlere på natta som avgjør.
Hadde jo vært gøy med topp100 i juli og [emoji3] men får vel noe får mål 3[emoji6]Ja. Er det. Jeg vil jo det.
[emoji23][emoji23][emoji23] bare 5 kommuner å velge blant [emoji6]Ja, er jo det [emoji28]
Men har null oversikt. Vet de bor DER BORTE bare [emoji23]
Heldigvis...Ikke verst
Skulle jo jage deg fra 23 jo [emoji23] Jrg var ikke god !Jeg er jo natteravn uansett, men ungene her har begynt å våkne så tidlig.
Utrivelig gjerneVeldig ekkelt!
Ingen tvil om detJa det er litt rart... Noen få som utgjør en forskjell...
Å det er ekkeltBegge beina mine sover. Urgh