Det er viktig det! [emoji54]YES! VI HAR DOPAPIR! fikk nesten panikk her nå.. [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er viktig det! [emoji54]YES! VI HAR DOPAPIR! fikk nesten panikk her nå.. [emoji85]
Håper det [emoji14]Hadde jo vært gøy med topp100 i juli og [emoji3] men får vel noe får mål 3[emoji6]
Jepp... Hadde 274 innlegg for 45 min siden..Oj så mye
Pasta på natta er helt innafor, hilsen Skrømt [emoji6]Er ikke glad i skive [emoji23]
Lyst på pasta [emoji13]
Bestilt nett (hadde bare mobilt bredbånd der vi bodde sist).. Skulle kobles opp på mandag.. Men montøren fikk ikke helt til.Trøbbel.med nettet?
Naturlige hårfargen tilogmed [emoji6]Er det? Tøfft da![]()
Bra det [emoji8][emoji8]Er ikke gått enda jeg heller [emoji23]
Haha da må du nesten lage deg daEr ikke glad i skive [emoji23]
Lyst på pasta [emoji13]
Da er vi nok mange!Spendt på tallene altså
Mhm vi er flinke her inne ihvertfall [emoji4]Over 18 000 i nnlegg i tråden
Nei. Han sier ikke så mye. Blir mer som Tussi. Noe smågretten og rolig [emoji23]Ikke om han får klage på hvor syk han er engang?![]()
Greit med noen til ja...Ser den! Får prøve å legge noen innlegg før jeg legger meg jeg
Jeg og. Men aller verst er hornhinnene [emoji14] Får ikke bruke linser engang.Må ha..er nærsynt så.det holder.
Vel. Levd på mobilt bredbånd i snart et år da..Å så kjipt! Vil jo helst ha Internett
Vra jobbaJepp... Hadde 274 innlegg for 45 min siden..
Langsynt jeg.Må ha..er nærsynt så.det holder.
Så sant! Hurra.Over 18 000 i nnlegg i tråden
Uu, stemmer. Glemte de litt [emoji16]Målet om trådene også![]()
La jeg også merke til [emoji33]Over 18 000 i nnlegg i tråden
Det gjør jeg også men snorkende mann vel kanskje sofaen ikke er så ille [emoji23]Foretrekker senga... [emoji23]