Rugerpåape2
Elsker forumet
Ja, det hadde vært deilig!Hadde vært gull. Istedenfor skriver få til krampa tar en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde vært deilig!Hadde vært gull. Istedenfor skriver få til krampa tar en
Ha haAh. Som sykemeldt selv, OG sommerferie for ungen, er jeg såpass trangsynt at det er vanskelig å se for seg at folk faktisk jobber [emoji85]
Au da! Håper det er en lett forkjølelse som går fort over, og ikke allergi.Grillet, kost med lille som er allergisk eller forkjøla eller noe på andre uka. Har dere badet i sjøen? Du fortjener ferie![]()
Åja, da er vi sikkert nærmere nå [emoji4]Var kl 23 det
Ah. Så mye æ tenke på. Bare det går din vei [emoji170]Ja skal si at det er ganske uholdbart. Men det er et MEN. Jeg skal ha nye bilder om 2 uker. Hvis det å bytte nå innebærer å vente 6 uker til, så kan det være en fordel å klare seg, bare for å finne ut om medisiner egentlig har effekt før vi bytter...
Prøve i alle fall. Hardt.Klart vi kan
Det er vi nokÅja, da er vi sikkert nærmere nå [emoji4]
Hahaha. Merkelig hvor fort det går.Poff, voksen... :O
Det kan godt hende hadde hjulpet ja... Noe å prøve en annen gang[emoji6]Forumet ellers er litt labert ja, og jeg mente, og mener fortsatt, at dels det å ha et eget mpl på est mulig he kan stjele innlegg fra andre tråder som kunne generert med liv utover
Ja det må jo ligge noe bak her...Lite man får gjort ja.
Jeg har jo et lite håp om at dette byttet er gjort fordi man håper den andre læreren skal få bedre skikk på uromomentene i klassen, for jeg ser ikke ellers hvorfor man tar den 4. klasseløreren som normalt skulle tatt første, og gir henne 4. en gang til. Når hun altså ikke underviser 5-7 Og læreren som tar første er den som hadde den klassen hun overtar så ikke noe behov for å bytte om på de plassene av andre årsaker. så... spennende å se til høsten
Hehe.. Jeg er generelt sett verken glad i gryter eller sopp [emoji85][emoji85]Jo. Er det. Men oppvarma er aldri like godt som nylaga [emoji23]
Tja jo fint der, glad jeg ikke bor der lengre [emoji6]Valdres er fint!
Detvgjør viPrøve i alle fall. Hardt.
På innlegg?Oooooptimist. Jeg er en oooooptimist.
Håper da det. Helst på målstreken da.Og kommer faktisk til å komme ganske nært
Du er god da! Men sov om du trenger det [emoji171]Må.hjelpe til
Jeg har ikke fått spist enda [emoji85]Kasta det i meg på under 10 min.... [emoji23]
Da er den mer trafikkert enn vår jaVeien forbi oss er hovedåren videre innover til bydelen...
[emoji23][emoji23]Aldri ! Åsden haddr ett bv treff sett ut?
Vi tar det gjennom skravletråden på mobil på Egon
Det hadde vært fintHåper da det. Helst på målstreken da.