Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ikke for kake engang? [emoji33]Risikere å vekke dem? [emoji54] sånt gjør man jo ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke for kake engang? [emoji33]Risikere å vekke dem? [emoji54] sånt gjør man jo ikke
Vet ikkeDette klarer vi! Er trådene klare og?
Hadde vært gull. Istedenfor skriver få til krampa tar enDet hadde vært digg! så hadde jeg sluppet å vri hode mitt for p se om jeg kan lage en tråd eller komme på et spørsmål som gir en del svar[emoji38][emoji6]
Er hvertfall håp
Såå tidlig? Hvorfor?Opp kl6 i morgen, ai ai
Håper det går! Vanskeligste kravet!et mål er i mål
Det med tråder tar vi på et par dager
Innleggsdagene.... mp vi jobbe mer med
Men vi pørøøøøøver enda en time i dag
Det er sant, men føles bare ut som det burde vært mulig å ha mere trøkk i forum og... Men jeg sitter jo her selv så hjelper dem ikke akk jeg heller, er lizm mest å svare på her så lettere å slenge inn noen innlegg av gangen når jeg er innom bv[emoji6]
Ikke lett å skjønne seg på. Går nok over ja.Ikke varmt. Slett ikke
Liksom. åtte grader i morges. 12 på det varmeste. REgn og skyer
tenner, tja, jeg får liskom ikke lov å kjenne, så jeg har mistet kontrollen på dem, med henne som med de andre. Mulig
Utvikling, absolutt mulig, de trinnene der har aldri stemt med kalenderen så jeg vet bare at det er urolig svn i perioer, det pleier å gå seg til
Ja skal si at det er ganske uholdbart. Men det er et MEN. Jeg skal ha nye bilder om 2 uker. Hvis det å bytte nå innebærer å vente 6 uker til, så kan det være en fordel å klare seg, bare for å finne ut om medisiner egentlig har effekt før vi bytter...Si ifra!
Hurra!Under 1000 nå da
Poff, voksen... :OHahaha. Og plutselig var de også over [emoji23][emoji23][emoji85]
Jeg burde spist...Burde sovet
Neeeida, ikke så pessimistisk nå!Såpass ja... Det er litt mye på 45 min..
Ja kan fort bli langt [emoji6]Litt usikker![]()
Nje. Ikke så god som jeg ville [emoji23]Var maten god?
Er vi i mål på tråder i dag da?
Mange..1086 igjen
Føles ikke sånn men...på vei, på vei.
Jeg til senga, og tempo på vei opp?
Under det nå.daKlarer vi det da?
Hei skrømt!Guri dere har skravlet!