Æsj da du får be han sovne så du kan finne godteriet ditt [emoji23]Nja. Tror mannen tuller [emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da du får be han sovne så du kan finne godteriet ditt [emoji23]Nja. Tror mannen tuller [emoji23][emoji23][emoji23]
Har trua i dag og jeg! Selv om jeg var trøtt og kunne lagt meg kl 19..Bare veeeldig ivrige [emoji23]
Hadde ikke fått jobber du [emoji23]Men JEG krever så mye vettu ! Gjerne øke til 1 mill [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg har tenkt å skravle her, men samboer er så snakkesalig [emoji23]
Kake er viktig [emoji6] spesielt når man er gravidIkke egentlig.. Men hadde VELDIG lyst på kake [emoji23]
Også var det mye enklere og raskere enn jeg trodde..
Kaken ble veldig god da, fyi!
Jeg spratt over håndtaket en gang og landet lenger fremme på vippa en gang... Hater sånne den dag i dag...Ja jeg også. Husker jeg fikk ei vippe over meg en gang. Hjernerystelse og full pakke.
Ah. Har ikke Disney Jr. Uff. Så uflaks [emoji23][emoji23]Eleeeenaaa, fra Avalor! [emoji28] disney jr..
Åh det er bra. Får høre at jeg er meget spesiell. Alle andre klenger og er fløtepuser [emoji23][emoji23]
Får noia jeg da
Har ikke noe nå. Må snope i morgen [emoji23]Æsj da du får be han sovne så du kan finne godteriet ditt [emoji23]
Haha, ja den ser jeg [emoji23]Vi er også alle slik! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji39] Blir veldig morsomt. Glad mannen min vokste opp med broren min og jobba for faren min. Da kjente han den rare siden av oss alle [emoji23][emoji23]
Vi skal rett over Politifrue om hun er i hjembygda [emoji6]
Haha.. Ja. Storkoser meg! Rabarbrasuppen ble faktisk helt fin den og. Trodde jeg hadde for lite sukker i, og ante ikke hvordan man brukte jevning.. Men jaggu gikk det ikke bra det og.Så bra ! Hørtes godt ut også !
Går over til overtrøtt og da går tempo opp [emoji23]Har trua i dag og jeg! Selv om jeg var trøtt og kunne lagt meg kl 19..
Blir ikke noe Vestfold på meg denne sommeren [emoji20]
Er da litt... Men regner med det er mindre nå [emoji6]27 tråder igjen
2712 innlegg igjen
Om de vil selge brus som smaker shit jo [emoji23][emoji23][emoji23] Alle hadde tenkt.Hadde ikke fått jobber du [emoji23]
Au da!Jeg spratt over håndtaket en gang og landet lenger fremme på vippa en gang... Hater sånne den dag i dag...
Var da en gang [emoji23]Du imponerer som husmor![emoji1]
Hahaha ja [emoji7][emoji7][emoji7] Vi to altså [emoji23]Da dauer jeg også[emoji23]
Digger at han drar alene til svigers noen ganger i helgene, nyyyter alenetid og pusterom[emoji23]
Ser bare sånt sammen med niesa på 3. Plana er å utsette det i det lengste på lille i magen, jeg blir gal av det [emoji28]Ah. Har ikke Disney Jr. Uff. Så uflaks [emoji23][emoji23]