Ja får håpe det, ellers skal vi uansett bort i hele helga og Shadow bryr seg vist ikke [emoji13]Det må jo fikses![emoji849] håper han har tid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får håpe det, ellers skal vi uansett bort i hele helga og Shadow bryr seg vist ikke [emoji13]Det må jo fikses![emoji849] håper han har tid!
Ikke så altfor ille det da [emoji4]
Ja veldig. Men herlig for meg å ha senga alene noen timer [emoji14]Au da[emoji13] det er tidlig!
Hu er 6.5 år. Men eldste går jo bare å klager å kjeder seg da [emoji23]Ganmel er minste?
Tvitvi for det. Plutselig liksom !Det er en mulighet[emoji4]
Håper han blir litt mer moden neste år[emoji2]
Hahaha ja. Da MÅ jeg helst ta hviledag [emoji23]
Vi har starta å se The Handmaid's Tale nå i kveld, så her er det armkrok og Farris [emoji4] hvordan går det med skravlinga?
Ja får håpe det, ellers skal vi uansett bort i hele helga og Shadow bryr seg vist ikke [emoji13]
Det håper jeg også !Håper det er leeeenge til barnebarn du[emoji23]
Kos dere. Og vi trenger alle som kan her [emoji23]Vi har starta å se The Handmaid's Tale nå i kveld, så her er det armkrok og Farris [emoji4] hvordan går det med skravlinga?
Ja veldig. Men herlig for meg å ha senga alene noen timer [emoji14]
Haha, ja det skjønner jeg [emoji23]Min mann har japp. Og vil ikke dele. Skjønner dere hvorfor jeg gjemmer snopet mitt nå? [emoji23][emoji23]
Tvitvi for det. Plutselig liksom !
Jammen gjør den det [emoji23]Det tvinger seg fram da![emoji23]
Det hørtes ut som en perfekt plan da [emoji4]Vel, gå eller kjøre, uviss, men det er altså sånn at skolen er 2 minutter unna med bil. Apotek er liksom ikke i nærheten at all. Men muuuulig jeg sender mannen på apotek![]()
Nå er jeg her og [emoji16]Jo flere jo bedre[emoji1]
Ja. Kjørte langtransport. Nå tippbil her i området. Han ville være i nærheten når nr 2 kom siden nr 1 ble så ekstremt mammadalt. Han syns det var litt tristDet er skikkelig luksus![emoji1]
Han var lastebilsjåfør ikke sant?
Bra. Da har jeg mitt på det reneHaha, ja det skjønner jeg [emoji23]
Og alle sover?Da er barn og mann i seng. Hurra [emoji7]
Får høre hvordan dagen blir, apotek kan jeg også fredag sånnsett.Det hørtes ut som en perfekt plan da [emoji4]