Farlig å si sånt for plutselig er det fult av liv [emoji23]Er det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Farlig å si sånt for plutselig er det fult av liv [emoji23]Er det ja
Ja. Få litt kos og matLike greit det
Herligheten ! [emoji33][emoji33][emoji23]
Så koselig [emoji4] må lære meg å strikke[emoji4] fått noe hjemme stikket/heklet til baby og det er jo så koselig å få[emoji7][emoji7][emoji7]Nja. Jeg tror de tror de maser [emoji23] Men får kose da. Strikker genser til ene nå [emoji7]
Nå ja. Når jeg skrev den var det rolig [emoji23]Synes det har tatt seg opp litt jeg?[emoji1]
Godt detKonpisen er hentet, kb slapoer av litt før sengetid
Godt du ikke er like sær som RonjaR da [emoji6]
Det skjønner jeg! Med en sånn samtale hadde jeg nok tenkt det verste med tenner, kjeve, blod osvJa. Tom mannen løp med. Får jo litt panikk jeg [emoji87]
He he sant detFarlig å si sånt for plutselig er det fult av liv [emoji23]
Veldig rolig hee inne
Her er det mor. Far er selskapssyk utav en annen verden [emoji23]Nei det er sant.. Men utifra hva sambo sier er der faren hans som skjeldent gidder ut, annet enn når han skal på jobb [emoji23][emoji23] men ver aldri[emoji4]
Det er detGodt det
Når legger han seg da?Konpisen er hentet, kb slapoer av litt før sengetid
Nå er sukkeret ute av kroppen. Så da var han syk igjen [emoji23][emoji23][emoji22]
Hahaha DET er IKKE det samme gitt. Jeg tar ikke noen av de ! [emoji33][emoji33][emoji33] Er på din side der !Sant nok.
Men jeg ble blodig fornærmet i Egypt hvor de påstår at Pepsi og cola light er det samme som zero og max! Mannen ble tilslutt nesten redd for å spørre om de hadde cola zero til meg [emoji54]
Neinei. Men ikke coca cola. Føler jeg får veldig belegg på tenna da [emoji33]
Ja om flere er der så. Men foretrekker å skravle med dere [emoji4]Der kommer ihvertfall innleggene kjapt[emoji1]
Ikke akkuratTar ikke helt av nei[emoji13]
Kjempe [emoji85]Skandale ikke sant?![emoji23]
21.30Når legger han seg da?