trebarnmamma
Forelsket i forumet
Hei [emoji4] Når bør man ta kontakt med jordmor? [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ringte når jeg var i uke 5 og fikk da felles info time når jeg er i uke 12 på helsestasjonen. Hadde fått tips om at jordmor kunne bli full og dermed må man gå til bare legen. Men har sikkert litt med årstid, og distrikt p gjøre [emoji4]
Takk...that made my day![]()
Noen som vet om man kan benytte jordmor i annen kommune? Jobber i en kommune og bor i en annen og har litt reisevei så hadde jo vært kjekt å kunne tatt det der man jobber
Noen som vet om man kan benytte jordmor i annen kommune? Jobber i en kommune og bor i en annen og har litt reisevei så hadde jo vært kjekt å kunne tatt det der man jobber
Jeg fikk nei av kommunen jeg jobber i, spurte da det er nærmere enn kommunesenteret i kommunenen jeg bor. Men menfår bare reise er stykke da!
Jeg ringte bare rett til jordmor der jeg ville ha timene, i den andre kommunen og fikk neste time der, gikk kjempefint![]()
Hei [emoji4] Når bør man ta kontakt med jordmor? [emoji4]
I Bergen skal en ta kontakt før uke 10, så har kommunen som mål å gi alle gravide time hos jordmor innen uke 16. Jeg skal om 6 dager, er da 14+0![]()