♡ Skravletråd JUNI ♡

Legen min ringte meg [emoji171] Må bare dele med dere. Siste ukene/måneden har legen min purret på nevro 3 ganger via telefon, og 1 gang skriftelig fordi jeg er dårlig. Legevakt har snakket med de 2 ganger uten reaksjon. Egentlig skal jeg gå 1 måned (!) til. Men endelig nådde hun igjennom og jeg har fått time til fredagen... Lettet [emoji171]

Så bra at det hjelper å mase, tilslutt!!

Kb fikk en spinnee med lys i dag
Han sa nemlig fra til mammaen til ei inklassen i gør at noen av de andre jentene ikke var hyggelig mot henne å at han var lei av det, for han ville bare hun skulle ha det bra ❤❤

Kb fikk en spinnee med lys i dag
Han sa nemlig fra til mammaen til ei inklassen i gør at noen av de andre jentene ikke var hyggelig mot henne å at han var lei av det, for han ville bare hun skulle ha det bra [emoji173][emoji173]
Å så god han er og tøff som sier i fra !

Jeg foreslo for samboeren at jeg kunne sjekke opp litt hoteller til vi skal til byen neste helg, men da fikk jeg beskjed om at nei, han visste hvilket hotell vi skulle ligge på allerede. Han ville gjerne sove på det samme hotellet vi var på i romjula da jeg var 9(?) uker på vei - for da hadde vi det så koselig [emoji173] vi var på kino og gikk innom burger king og kjøpte take away på tur tilbake til hotellrommet. Jeg hadde nesten glemt det, men det syntes han var så fint at han gjerne ville gjøre det igjen før familien utvides [emoji7]
Så koselig [emoji16]
Romantisk samboer du har

Ikke helt. Jeg fikk ordnet tre gaver, en fireåring på lørdag også som vi ikke må glemme og hadde med mamma. Fint det. Men medisin fikk jeg ikke, resepten jeg bestilte hadde ikke legen behandlet enda så den var ikke tilgjengelig på apoteket.
Fult program imorgen også eller for det meste bare innom apoteket?

Back
Topp