♡ Skravletråd JUNI ♡

Hahaha det var mye første gang det gitt.

Selvsagt. Men enkelte har rett og slett ikke den evnen. Men forhåpentligvis lærer de og kommer seg etterhvert. Hadde det ikke vært for jeg besøker mamma ofte. Hadde jeg aldri sett hun. Hu er hos oss 2 ganger i året. Når barnrbarn fyller år [emoji14] Og gjerne når jeg inviterer på middag.
Ja, blir nok storståhei en stund når den kommer ut til alle disse menneskene [emoji23][emoji23]

Ja, er noe med det... Men får bare akseptere at de er sånn, og besøke de når vi føler det passer oss.

Ja, blir nok storståhei en stund når den kommer ut til alle disse menneskene [emoji23][emoji23]

Ja, er noe med det... Men får bare akseptere at de er sånn, og besøke de når vi føler det passer oss.
Ja. Like greit å akseptere det enn å irritere seg. Vet aldri hvordan de tenker heller. Gjerne de tror de maser om de kommer ofte. Vet aldri [emoji14]

Blir nok fest da ja. Baby [emoji7][emoji7][emoji7]

Håp for de fleste nok. [emoji14]

Pappa kunne vel nevnt sånn for tull bare for å få meg flau. Men forskjell der. For jeg kan fint da svare tilbake
- Selvsagt drar jeg puppa frem så fort baby gråter. Melka spruter både i sofa og i kaffekoppen så raskt det går [emoji23][emoji23]

Også ender det med pappa angrer som en hund han sa noe [emoji23] Men det er jo min pappa [emoji1]
Ja, men andeledes med egne foreldre syns jeg.. Der vet man og hvordan de tuller og klarer å ta igjen på en annen måte[emoji23]

Legen min ringte meg [emoji171] Må bare dele med dere. Siste ukene/måneden har legen min purret på nevro 3 ganger via telefon, og 1 gang skriftelig fordi jeg er dårlig. Legevakt har snakket med de 2 ganger uten reaksjon. Egentlig skal jeg gå 1 måned (!) til. Men endelig nådde hun igjennom og jeg har fått time til fredagen... Lettet [emoji171]
Å så godt du får time så fort [emoji4]

Back
Topp