Salg av klær og flekker

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg ser på ulike salgsgrupper at flere skriver at klær har små flekker. Helt fint å informere om det. Men så ser jeg at det legges til: Flekker på grunn av bruk i barnehage.

Altså.. Får man kun flekker på klær i barnehagen? Jeg må ærlig innrømme at mine barn har flekker som kommer her hjemme fra. Syns det er så rart å årsaksforklare flekker pga barnehagen, akkurat som om det er barnehagens skyld at flekker på klær oppstår. Og spiller det noen rolle hvor flekkene oppstår?

(Alt hva man kan henge seg opp i, men dette var altså det jeg hang meg opp i i dag :P )

Men min datter så hadde nok det stemt. Hu var flekkefri før hu begynte I bhg, men nå kommer de hjemme også.

Skal vel vise at det ikke er "deres skyld", da. Legg skylda på oss i bhg, det er enklest [emoji28]

Utrolig sært! Hahaha... Blir vel som de som klager på at barna får hullete klær i barnehagen.. Det er vel i så fall et tegn på at ungene er aktive i barnehagen og passive hjemme?! :p Men sikkert godt å kunne skylde på andre for ting som skjer.. :laughing002

Utrolig sært! Hahaha... Blir vel som de som klager på at barna får hullete klær i barnehagen.. Det er vel i så fall et tegn på at ungene er aktive i barnehagen og passive hjemme?! [emoji14] Men sikkert godt å kunne skylde på andre for ting som skjer.. :laughing002
Greit å fordele skyld... Ikke at flekkete barneklær er noe som burde plaga folk flest. Spør du meg [emoji28]

Greit å fordele skyld... Ikke at flekkete barneklær er noe som burde plaga folk flest. Spør du meg [emoji28]

Enig der, da hadde vesla måttet gått uten klær omtrent. Men er jo mange her inne som skriver at de hiver barneklærne om de får permanente flekker.

Enig der, da hadde vesla måttet gått uten klær omtrent. Men er jo mange her inne som skriver at de hiver barneklærne om de får permanente flekker.
Syns vi skal være litt forsiktige med hvilke holdninger vi gir til barna våre.. bruk-og-kast-samfunnet er helt tullete. Jeg hadde en barnegruppe i bhg som var så uforsiktige med lekene og viste så liten respekt for tingene rundt seg at jeg ble vettskremt. Kasta leker hver dag pga at de ble ødelagte. Ungene mente at "vi kan jo bare kjøpe en ny.."

Har ikke sett dette før, og ser ikke nødvendigheten i å opplyse dette. Men jeg synes heller ikke det er greit at vi bare skal regne med å få ødelagte klær hjem fra barnehagen. Det går an å beskytte klærne våre. Noen nevner at vi som ikke bruker flekkete klær gir holdninger til barna at det er bare å kaste, jeg mener det begynner allerede før man har fått flekken.
Barnehage som hjemme, vi beskytter klærne våre :)
Synes også det er fint at det opplyses at det er flekkete i salgsannonsene.

Det er vel ikke noe galt med et plagg selv om det har en liten grønskeflekk som ikke går bort på kneet? Det kommer selvfølgelig an på flekken..
For meg hadde det blitt reserveklær i bhg men ikke noe jeg hadde puttet på barnet til daglig
Jeg synes ikke det er pent med flekker, gpr ikke med det selv å vil da heller ikke at barnet skal gå med det

Syns vi skal være litt forsiktige med hvilke holdninger vi gir til barna våre.. bruk-og-kast-samfunnet er helt tullete. Jeg hadde en barnegruppe i bhg som var så uforsiktige med lekene og viste så liten respekt for tingene rundt seg at jeg ble vettskremt. Kasta leker hver dag pga at de ble ødelagte. Ungene mente at "vi kan jo bare kjøpe en ny.."
Å du mener at de som ikke lar barne gp med flekkete klær gir barna de holdningene da?

Back
Topp