♡ Skravletråd JUNI ♡

Ikke verst å faste 24 dager på rad da, det krever styrke det altså :) Forbrenningen din er vel litt nedsatt for øyeblikket antar jeg, til den blir vant til å få mat igjen :P
Ja så ingen vits i å pøse på med masse mat ihvertfall [emoji54]

Man anbefales vel å starte litt rolig ja [emoji14] men man blir jo fortere mett etter en lang periode med faste og da :)
Ja, merker jeg må jobbe med vanlig måltidsrutiner igjen, men det kommer seg [emoji4]

Legen min ringte meg [emoji171] Må bare dele med dere. Siste ukene/måneden har legen min purret på nevro 3 ganger via telefon, og 1 gang skriftelig fordi jeg er dårlig. Legevakt har snakket med de 2 ganger uten reaksjon. Egentlig skal jeg gå 1 måned (!) til. Men endelig nådde hun igjennom og jeg har fått time til fredagen... Lettet [emoji171]

Haha uff ja. Føler meg grusomt slem til tider altså. Men han er så tung å prate med. Spesielt alene. Han er flink med barna da. Eller lar de jo bare få viljen helst. Og jeg hjelper når jeg kan. Men tung!

Og husker så godt etter nr 1 han la seg oppi om jeg amma og slikt. Og jeg kjente han ikke da. Så fikk helt noia av han spurte og slikt noe. Syns det er privatsak. Han masa i over 1 år...

Jøss, det er jo rimelig spesielt av en mann å lure på[emoji23]

Legen min ringte meg [emoji171] Må bare dele med dere. Siste ukene/måneden har legen min purret på nevro 3 ganger via telefon, og 1 gang skriftelig fordi jeg er dårlig. Legevakt har snakket med de 2 ganger uten reaksjon. Egentlig skal jeg gå 1 måned (!) til. Men endelig nådde hun igjennom og jeg har fått time til fredagen... Lettet [emoji171]
Så bra! Du kan jo ikke gå sånn hele tiden heller

Back
Topp