Rugerpåape2
Elsker forumet
Godt å få senka det kravet[emoji16] mere fokus på litt "ordentlig" tråder [emoji16] blir jo kanskje litt lettere med innlegg på de og da[emoji106]120 tråder om dagen må vi ha sier Tamara. Hu har senka kravet der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å få senka det kravet[emoji16] mere fokus på litt "ordentlig" tråder [emoji16] blir jo kanskje litt lettere med innlegg på de og da[emoji106]120 tråder om dagen må vi ha sier Tamara. Hu har senka kravet der![]()
I min regning ser det ut til at vi mangler 64tråder på det nye kravet(120), og 4163 på innleggNoen som vet hvordan vi ligger an i utfordringen så langt i dag?
Ja så ingen vits i å pøse på med masse mat ihvertfall [emoji54]Ikke verst å faste 24 dager på rad da, det krever styrke det altsåForbrenningen din er vel litt nedsatt for øyeblikket antar jeg, til den blir vant til å få mat igjen
![]()
Man anbefales vel å starte litt rolig jaJa så ingen vits i å pøse på med masse mat ihvertfall [emoji54]
Ja da hadde jeg vel til slutt rømt tror jeg [emoji23]Samler opp så masse også da gitt [emoji14]
Bra du lurer på ting da [emoji13]Ikke jeg gitt. Har ikke fantasi nok til annet enn hva jeg faktisk lurer på evnt [emoji23]
Ja, merker jeg må jobbe med vanlig måltidsrutiner igjen, men det kommer seg [emoji4]Man anbefales vel å starte litt rolig ja [emoji14] men man blir jo fortere mett etter en lang periode med faste og da![]()
Hei [emoji171] Sliter med å sove igjen grunnet hodepine, men kaster i allefall ikke opp. Men hadde en fin dag i går [emoji171]Hei[emoji173]️ alt bra med deg?
Jeg hadde en herlig dag![emoji2]
[emoji23][emoji23] Fort gjortDet ble feil tagging[emoji23][emoji23]
Mulig det ja. Men vi må fremdeles få til 6000 innlegg [emoji85]Godt å få senka det kravet[emoji16] mere fokus på litt "ordentlig" tråder [emoji16] blir jo kanskje litt lettere med innlegg på de og da[emoji106]
Jeg også. Brenn ned huset og start på ny følelse [emoji23]Ja da hadde jeg vel til slutt rømt tror jeg [emoji23]
Haha. Ikke så veldig. Men prøver [emoji14]Bra du lurer på ting da [emoji13]
HeldigvisLitt tett enda. Men ikke like snufsete som de andre dagene
Så bra! Ikke godt med migrenen !
Ja. Masse som læres å like med tiden. Godt smaksløkene forandrer seg
Haha uff ja. Føler meg grusomt slem til tider altså. Men han er så tung å prate med. Spesielt alene. Han er flink med barna da. Eller lar de jo bare få viljen helst. Og jeg hjelper når jeg kan. Men tung!
Og husker så godt etter nr 1 han la seg oppi om jeg amma og slikt. Og jeg kjente han ikke da. Så fikk helt noia av han spurte og slikt noe. Syns det er privatsak. Han masa i over 1 år...
120 tråder om dagen må vi ha sier Tamara. Hu har senka kravet der![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] ja noe sånt ja.Jeg også. Brenn ned huset og start på ny følelse [emoji23]
Så bra! Du kan jo ikke gå sånn hele tiden hellerLegen min ringte meg [emoji171] Må bare dele med dere. Siste ukene/måneden har legen min purret på nevro 3 ganger via telefon, og 1 gang skriftelig fordi jeg er dårlig. Legevakt har snakket med de 2 ganger uten reaksjon. Egentlig skal jeg gå 1 måned (!) til. Men endelig nådde hun igjennom og jeg har fått time til fredagen... Lettet [emoji171]